157

صنعت پتروشیمی و شغل‌های مهندسی شیمی بعد از پاندمی کووید ۱۹: پیش‌بینی بلندمدت چشم‌انداز اشتغال برای متخصصان شیمی- قسمت دوم

صنعت پتروشیمی و شغل‌های مهندسی شیمی بعد از پاندمی کووید ۱۹: پیش‌بینی بلندمدت چشم‌انداز اشتغال برای متخصصان شیمی- قسمت دوم
(یکشنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۸:۰۰

جنگ جهانی که معروف به جنگ جهانی دوم است و در ادامه بحران بزرگ به وجود آمد باعث بی ثباتی دولت ها، اقتصادها و کشورها در کل جهان شد.

آموزش در صنعت پتروشیمی و چشم انداز شغل های آکادمیک

 بسیاری از دانشمندان تحت تاثیر بسته شدن دانشگاه ها در اثر شیوع ویروس کووید-19 قرار گرفتند، به خصوص کسانی که مجبور شدند کارهای تحقیقاتی خود را به صورت کامل تعطیل کنند یا آن‌ها را به تعویق بیندازند.

چنین موقعیتی لطمه بزرگی به مشاغل دانشمندان زد. بسیاری از دانشگاه ها برنامه های استخدام خود را یا کنسل کردند و آنها را به تعویق انداختند. این اختلالات اکثر مشاغل تحقیقاتی در همه سطوح تخصصی را تحت تاثیر قرار می دهد اما بیشترین تاثیر بر روی کسانی خواهد بود که در مراحل ابتدایی کارهای تحقیقاتی هستند.

دانشجویان کارشناسی قادر نبودند که از طریق دوره های کارآموزی تابستانه مهارت‌های خود را بهبود بخشند، زیرا بسیاری از این دوره ها کنسل شدند. در حالی که بسیاری از اساتید تصمیم گرفتند تا تقاضاهای ورود به دوره های آریا آموزشی را به بعد موکول کنند، کسانی که تجربه های تحقیقاتی کمتری دارند شانس کمتری نیز استخدام خواهند داشت.

 

منابع انسانیمنابع انسانی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی