مدیر بهداشت؛ ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

نخستین گام در اجرای طرح های توسعه صنعت پتروشیمی، اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی است

نخستین گام در اجرای طرح های توسعه صنعت پتروشیمی، اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی است
(چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۶:۲۱

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی از امضای تفاهم نامه با سازمان محیط زیست برای تسهیل بخشیدن به روند اخذ مجوز محیط زیستی در طرح های توسعه ای خبر داد.

داود عمادی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره به اینکه نخستین گام در اجرای طرح های توسعه در صنعت پتروشیمی، اخذ مجوزهای لازم زیست محیطی است، گفت: برای هموار کردن مسیر توسعه و تسهیل بخشیدن به این راه، نشست های متعددی با سازمان محیط زیست داشتیم که منجر به تفاهم نامه مشترک شد و این تفاهم نامه در روز شنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه سال جاری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، امضا می شود.

وی تصریح کرد: این امر در راستای همکاری های بهتر و سازماندهی شده با سازمان حفاظت محیط زیست، برای صدور مجوزهای زیست محیطی طرح های توسعه ای صورت می گیرد.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین با اشاره به مطلوب بودن بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بر تفاوت ها و تمایزات این دوره تاکید و نمایشگاه مذکور را فرصتی برای تبدیل تهدیدات به فرصت دانست، خاطرنشان کرد: با توجه به سطح بالای نمایشگاه و حضور فعالان داخلی و خارجی و سرمایه گذاران، انتظار می رود تعامل بیشتری با کشورهایی که با آنها هم پیمان هستیم داشته باشیم.

داود عمادی ادامه داد: از وضعیت موجود می توانیم استفاده کنیم تا تهدیدهای پیش روی خود را در صنایع داخلی و نیز در ارتباط با شرکت های خارجی تبدیل به فرصت کنیم.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌مدت ۴ روز تا شنبه (۳۰ اردیبهشت‌ماه) برقرار و بازدید برای عموم آزاد است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی