رئیس پژوهشگاه نیرو اعلام کرد:

پایداری تامین برق سراسری کشور با همکاری وزارت نفت و نیرو

پایداری تامین برق سراسری کشور با همکاری وزارت نفت و نیرو
(شنبه ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۰۴

رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به ناترازی و رشد مصرف برق در فصل تابستان امسال، گفت: با تمهیدات و همکاری وزارت نفت و وزارت نیرو اقدامات مثبتی در جهت تامین و پایداری برق سراسری کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مجید عمیدپور رئیس پژوهشگاه نیرو در دومین نشست هم اندیشی تدوین چشم انداز و راهبردهای نوین صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه در سال های گذشته موفق به کسب پیشرفت های بسیار خوبی در زمنیه تولید انواع محصولات پتروشیمیایی شده است.

وی با اشاره به ناترازی و رشد مصرف برق در فصل تابستان امسال، گفت: با تمهیدات و همکاری وزارت نفت و وزارت نیرو اقدامات مثبتی در جهت تامین و پایداری برق سراسری کشور انجام شده است.

عمیدپور، با تاکید براین که صنعت پتروشیمی در فرایند بهینه سازی انرژی از موقعیت خوبی برخوردار است و راهکارهای اعمال شده در این زمینه موثر و تاثیرگذار بوده است، گفت: براساس مطالعه های انجام شده صنایع پتروشیمی می توانند با شناسایی راهکارها و استاندارزسازی آن در فراینه بهینه سازی انرژی، میزان بهره وری و ارزش افزوده را افزایش دهند و ما در این مسیر آماده هرگونه همکاری و تعامل با شرکت های پتروشیمی هستیم.

رئیش پژوهشگاه نیرو، استفاده از فناوری های نوین و هوشمند سازی در صنعت برق را یک از اولویت های دولت خواند و خاطر نشان کرد: استاندارد سازی تجهیزات انرژی بر صنعت نفت می تواند شدت مصرف برق را در بخش صنایع کاهش دهد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی