به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، «محمدرضا خیری» مدیر عامل شرکت هامون بسپار که با این برند برای نخستین بار است در ایران پلاست حضور دارد، تجربه اول خود در این نمایشگاه را خوب توصیف کرد و گفت: استقبال بازدیدکنندگان در روزهای سپری شده نمایشگاه خوب و پرشور بوده است که این نتیجه تلاش تشکل ها و برگزارکنندگان این رویداد است.
شرکت هامون بسپار تولیدکننده کامپاندهای پلیمری و مستربچ های رنگی در صنعت پلیمر است.
خیری با بیان این که هدف شرکت های مختلف از حضور در نمایشگاه ها جلب اعتماد مشتریان است، گفت: ابتدا باید محصولات را عرضه و سپس نظر و اعتماد مشتریان را به آن جلب کرد؛ به طور طبیعی نمایشگاه ها فضایی را ایجاد می کند تا با مراجعه مشتریان در بحث بازارهای درون گرا و برون گرا، هنگامی که مشتری اعلام نیاز می کند به محصول مورد نیاز نزدیکتر است و ما نیز به راحتی می توانیم محصولات خود را عرضه کنیم.
مدیر عامل شرکت هامون بسپار، برگزاری و حضور در نمایشگاه ایران پلاست را موجب آشنایی با مشتریان جدید ذکر کرد و گفت: مشتری یابی و فروش در حوزه مستربچ و کامپاند با سایر حوزه های تفاوت دارد؛ مستربچ دنیای بزرگ رنگ ها است و به طور قطع بسیاری از مشتریان دارای رنگ های خاص خود هستند و باید برای آنها «همانندی» رنگ مورد نظر را انجام دهیم، سپس نمونه های خود را ارسال کنیم؛ هنگامی که رنگ آنها ایجاد شد، قرارداد منعقد می شود.
این فعال صنعتی، آینده صنعت مستربچ در ایران را خوب دانست و در مقایسه با کشورهای همجوار گفت: متخصصان بسیاری در این صنعت تلاش می کنند و اگر به صورت واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم برخی محدودیت ها در زمینه دسترسی به نیازها مانند پیگمنت ها وجود دارد، اما به لحاظ کیفیت توانسته ایم این محصولات را صادر کنیم.
هفدهمین نمایشگاه بینالمللی ایرانپلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.