همکاری هلدینگ خلیج‌فارس با مپنا در حوزه بالادست و پایین‌دست

همکاری هلدینگ خلیج‌فارس با مپنا در حوزه بالادست و پایین‌دست
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰:۳۲

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و گروه مپنا با امضای تفاهم‌نامه‌ای در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گام بلندی در همکاری‌های تازه و مشترک در دو حوزه بالادست و پایین‌دست برداشتند.

به گزارش نیپنا به‌نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و محمد اولیا، مدیرعامل گروه مپنا، روز شنبه (۲۲ اردیبهشت) برای «سرمایه‌گذاری مشترک در میدان‌های نفت و گاز» و «مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای پایین‌دستی» در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه‌ امضا کردند.

همکاری هلدینگ خلیج‌فارس و دانشگاه شهید بهشتی برای تولید خوراک از هیدروژن

از دیگر تفاهم نامه های همکاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با دانشگاه شهید بهشتی، در روز پایانی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (شنبه، ۲۲ اردیبهشت) بود.
انجام پروژه‌های پژوهشی راهبردی ازجمله حوزه دستیابی به راهکارهای نوین در تولید خوراک از هیدروژن، همچنین ساخت پایلوت آزمایشگاهی نیمه‌صنعتی و عملیاتی هیدروژن نارنجی از محل پسماند، از بندهای این تفاهم‌نامه است.
دو طرف همچنین برای ایجاد رصدخانه، فناوری و کسب‌وکار مشترک با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خبرگان شرکت و توانمندی علمی و فنی موجود در دانشگاه، تفاهم کردند.
دراختیار گذاشتن نخبگان دانشگاهی در اتاق‌های فکر مدیریت فناوری و نوآوری هلدینگ خلیج‌فارس، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه مشترک است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی