دعوت معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

حضور حداکثری صنعت پتروشیمی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رعایت اخلاق اسلامی

حضور حداکثری صنعت پتروشیمی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با رعایت اخلاق اسلامی
(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳) ۱۰:۴۳

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خواستار مشارکت شور آفرین کارکنان صنعت پتروشیمی و خانواده های ایشان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شد و اظهار کرد: حضور حداکثری توام با رعایت اخلاق اسلامی در این انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی ایران اسلامی است.

به گزارش نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در جمع کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت، گفت: صنعت پتروشیمی به عنوان مزیت راهبردی کشور پشتوانه قدرتمند اقتصاد و صنعت کشور و ابزاری قوی برای دستیابی به توسعه پایدار است و حضور در انتخابات پیش رو تاثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی با بیان این که همه ارکان کشور در حال تلاش برای اعتلای ایران اسلامی هستند، بیان کرد: از تمامی کارکنان صنعت پتروشیمی ایران که با عزمی جهادی از کرانه های خلیج فارس و دریای عمان تا استان های شمال غربی به عنوان تجلّی اقتصاد مقاومتی و شاهراه حیاتی کشور در عرصه صادرات غیرنفتی و صنعتی فعال هستند، می خواهم تا مشارکت فعالانه ای در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم داشته باشند.

معاون وزیر نفت، تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند «سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود»، ما نیز یقین داریم که حضور همه‌جانبه در انتخابات وحدت و یکپارچگی مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی تصریح کرد: رویکردها و جهت گیری صنعت پتروشیمی در انتخاب رئیس جمهور باید توام با رعایت اخلاق اسلامی باشد و در واقع، رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید همیشگی معظم‌له است و در ادبیات ایشان همواره این نگاه ارزشی و راهبردی وجود دارد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی