عادل نژادسلیم:

پژوهش باید نیازهای صنعت را مرتفع کند

پژوهش باید نیازهای صنعت را مرتفع کند
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۷) ۱۵:۵۷

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر صنعت نفت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این مراسم با تاکید بر اهمت پژوهش در دنیای امروز گفت: متاسفانه مدیران ما به پژوهش توجه چندانی ندارند.
مهندس نژادسلیم با تاکید بر تغییر نگرش مدیران به امر پژوهش گفت: ویژگی برنامه چشم انداز بیست ساله کشور دانش محور بودن آن است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر پاسخ دادن پژوهش به نیازهای صنعت گفت: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که پژوهش‌های انجام شده در شرکت برای صنعت نفع داشته باشد و در کاهش مشکلات صنعت موثر باشد.
‌وی همچنین از زحمات دکتر حدادی اصل در مدت مدیریت این شرکت قدردانی و برای مهندس مختاری فر به عنوان سرپرست جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

مدیرکل پژوهش وزارت نفت: پتروشیمی پیشتاز انتقال تجربیات پژوهشگران

مدیرکل پژوهش وزارت نفت با اشاره به ساختار پژوهش در وزارت نفت گفت: تداخل نظارت بر پژوهش با اجرای کار پژوهشی مشکلی است که باید مرتفع شود.
وی همچنین عدم نظارت دقیق و بی فایده ماندن پژوهش ها را هم مشکل دیگر امر پژوهش در وزارت نفت دانست و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل این مشکلات انجام شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به درخواست‌های پژوهشگران اشاره کرد و گفت: برآیند درخواست پژوهشگران در بهبود وضع زندگی، شرکت در تصمیم‌گیری‌ها، تنظیم کارراه به منظور امنیت شغلی، حمایت معنوی و حضور در مجامع جهانی خلاصه می‌شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی