تا ابتدای اردیبهشت ماه امسال محقق شد

پیشرفت 3/53 درصدی پتروشیمی کاویان

پیشرفت 3/53 درصدی پتروشیمی کاویان
(یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸) ۱۰:۴۱

خط لوله اتیلن غرب تا ابتدای اردیبهشت ماه امسال با عملیات احداث لوله گذاری از عسلویه تا سقز و آغاز عملیات اجرایی 3 ایستگاه، بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 مجموع پیشرفت کلی خط لوله انتقال اتیلن غرب تا ابتدای اردیبهشت ماه امسال بیش از 60 درصد اعلام شد.

به گزارش نیپنا؛ خط لوله اتیلن غرب تا ابتدای اردیبهشت ماه امسال با عملیات احداث لوله گذاری از عسلویه تا سقز و آغاز عملیات اجرایی 3 ایستگاه، بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

همچنین پیشرفت عملیان فیزیکی پتروشیمی کاویان بعنوان یکی از تامین کنندگان خوراک اتیلن خط لوله اتیلن غرب تا اردیبهشت ماه امسال 3/53 درصد بوده است.

مجتمع پتروشیمی کاویان که قرار است در مجموع 2 میلیون تن خوراک اتیلن این خط لوله را تامین کند در واحدهای فرایندی 4/60 درصد، سرویس های جانبی 42/43 درصد ، سیویل 80 درصد و در مجموع 3/53 درصد پیشرفت داشته است.

بر اساس آخرین گزارش ها، در حال حاضر تمام تجهیزات داخلی و خارجی پتروشین کاویان بر روی فوندانسیون نصب شده است و مرحله نصب 5 دستگاه بویلر بخار  3 بویلر با 40 درصد پیشرفت نصب شده است.

شرکت پتروشیمی کاویان (سهامی خاص) مجری طرح الفین 11 در سایت شماره دو پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و تخمین زده می شود این طرح اوایل سال 1389 به بهره برداری برسد.

با بهره‌برداری از این طرح سالانه دو میلیون و 180 هزار تن اتیلن تولید و به عنوان خوراک اصلی طرح های پتروشیمی غرب کشور وارد خط لوله اتیلن غرب می‌شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی