قدردانی از 10 سال سازندگی بی وقفه در ماهشهر

قدردانی از 10 سال سازندگی بی وقفه در ماهشهر
(چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸) ۱۴:۵۵

مراسم قدردانی ازمهندس سید محسن تسلطی و معارفه مهندس علی یزدانی، با حضور مهندس عادل نژاد سلیم، مدیر عامل سرکت ملی صنایع پتروشیمی، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد .

مراسم تقدیر از مهندس سید محسن تسلطی و معارفه مهندس علی یزدانی، با حضور مهندس عادل نژاد سلیم، مدیر عامل سرکت ملی صنایع پتروشیمی، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد . 
به گزارش دفتر خبری ماهشهر، در این مراسم که جمع کثیری از مدیران ارشد مجتمع های پتروشیمی، فرماندار، مدیران و مسئولان لشکری و پرسنل سازمان منطقه ویژه در آن حضور داشتند، بیش از 10 سال مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توسط مهندس تسلطی مورد تقدیر و ستایش قرار گرفت . مهندس عادل نژاد سلیم در این مراسم گفت : مقاسیه ماهشهر، منطقه ای که در سال های 60 تنها چهره ای جنگ زده داشت با امروز، واقعا جای افتخار دارد . بعد از جنگ، موج سازندگی در این منطقه با سرعت بیشتری آغاز شد .
مهندس نژاد سلیم در ادامه افزود : باتلاق آن روز، تبدیل شده است به صنعتی که در منطقه خاورمیانه و دنیا حرف برای گفتن دارد، و این بدون تلاش شبانه روزی مردان ایثارگر در تمام قسمت ها هرگز میسر نمی شد .
وی در پایان ضمن تشکر از تمامی مسئولان، چه در گذشته و کسانی که هم اکنون در این منطقه در حال خدمتگزاری هستند، افزود: مهندس تسلطی نیز از مزدانی بودند که از سال 1367 در تمام فعالیت های عمرانی و آبادانی در این منطقه سهیم بودند و با هماهنگی و تعاملی که در بین مسئولان شرکت ها ایجاد کردند، به سازندگی در این منطقه سرعت بخشیدند .

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی