پتروشیمی فجر با 300 مگاوات برق در تابستان امسال

پتروشیمی فجر با 300 مگاوات برق در تابستان امسال
(یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸) ۱۲:۳۷

مهندس دهقانی، مجری طرح فاز 2 پتروشیمی فجر، در گفت و گو با دفتر خبری ماهشهر گفت: طرح فجر 2 در مساحتی در حدود 50 هکتار در حال اجراست که بخش نیروگاهی آن شامل 4 توربین گازی است .

 

مهندس دهقانی، مجری طرح فاز 2 پتروشیمی فجر، در گفت و گو با دفتر خبری ماهشهر گفت: طرح فجر 2 در مساحتی در حدود 50 هکتار در حال اجراست که بخش نیروگاهی آن شامل 4  توربین گازی است .
به گزارش دفتر خبری ماهشهر، مهندس دهقانی مجری طرح فاز 2 پتروشیمی فجر در گفت و گو با این دفتر گفت : ظرفیت تولید این چهار توربین گازی 650 مگاوات است و در نظر داریم با توجه به مشکلاتی که ممکن است شبکه برق سراسری با آن مواجه باشد، ششم ماه زودتر از برنامه وارد سرویس کنیم . وی گفت با توجه به تعهدی که داریم پیش بینی می شود بتوانیم به زودی چیزی حدود 300 مگاوات برق را به شبکه برق سراسری منتقل کنیم .
مهندس دهقانی ابراز امیدواری کرد تابستان امسال با وارد سرویس شدن این دو توربین گازی مردم منطقه با کمبود برق کمتری مواجه باشند .
شایان ذکر است پتروشیمی فجر در کنار پروژه نیروگاه، در حال نصب و راه اندازی پروژه پیش تصفیه و تصفیه آب است که این طرح مراحل شمع کوبی و بتن ریزی را طی می کند .  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی