مدیر بخش تکنولوژی شرکت لیوندل بازل آلمان:

حضور در طرح های پتروشیمی ایران افتخارآمیز است

حضور در طرح های پتروشیمی ایران افتخارآمیز است
(سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۸) ۰۸:۵۶

مدیر بخش تکنولوژی شرکت لیوندل بازل، حضور در طرح های پتروشیمی ایران را برای این شرکت افتخارآمیز دانست و تاکید کرد: اجرای پروژه های بی نظیر پتروشیمی در مناطق ماهشهر و عسلویه که در دنیا مشابه ندارند، جهان را به تحسین وا داشته است.

به گزارش نیپنا، یوست یانتس، در مراسم امضای قرارداد خرید دانش فنی تولید پلی اتیلن سنگین پتروشیمی های دهدشت، ممسنی و بروجن افزود: خط لوله اتیلن غرب که به منظور اجرای پروژه های پتروشیمی در غرب ایران ساخته می شود نیز یکی دیگر از پروژه های منحصر به فرد در ایران است که شرکت لیوندل بازل به حضور در آن افتخار می کند.
در این مراسم همچنین جلیل ابراهیم پور اظهار داشت: شرکت لیوندل بازل یک شرکت شناخته شده در جهان به عنوان دارنده صاحب لیسانس در واحدهای پلی اتیلنی است و در گذشته نیز در پتروشیمی هایی چون امیرکبیر و جم حضور داشته است.
مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تکنولوژی خریداری شده از شرکت آلمانی لیوندل بازل (LYONDELL BASELL) برای تولید پلی اتیلن سنگین در طرح های دهدشت، ممسنی و بروجن از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی های موجود در جهان است.
وی میزان سرمایه گذاری مورد نیاز برای انجام این سه طرح ها را 865 میلیون یورو و 2 هزار و 400 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این سه طرح از جمله پروژه های خط لوله اتیلن دنا هستند که ظرفیت تولید هر یک 300 هزار تن پلی اتیلن سنگین در سال است.
به گفته او پتروشیمی گچساران با ظرفیت تولید یک میلیون تن اتیلن در سال تامین کننده خوراک این سه طرح خواهد بود.
وی با تشکر از شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای انتخاب دانش فنی این شرکت در اجرای پتروشیمی های دهدشت، ممسنی و بروجن گفت: ضمن احترام فراوانی که برای متخصصان ایرانی قائل هستیم به دنبال حضور در طرح های آتی پتروشیمی و مشارکت با بخش خصوصی ایرانی هستیم.
یانتس با بیان اینکه این شرکت هم اکنون در 200 واحد پلی اتیلنی جهان حضور دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال 2001 تا کنون در واحدهای متعلق به این شرکت 20 میلیون تن پلی پروپیلن و انواع پلی اتیلن تولید شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی