در سال گذشته محقق شد

افزایش 40 درصدی تولید پلی اتیلن سنگین در پتروشیمی مارون

افزایش 40 درصدی  تولید پلی اتیلن سنگین در پتروشیمی مارون
(سه شنبه ۹ تیر ۱۳۸۸) ۰۸:۴۴

تولید پلی اتیلن سنگین در مجتمع پتروشیمی مارون رشدی معادل 8/39 درصد را نشان می دهد .

 تولید پلی اتیلن سنگین در مجتمع پتروشیمی مارون رشدی معادل 8/39 درصد را نشان می دهد .
به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مارون؛ تولید محصولات پلی اتیلن سنگین این مجتمع با افزایشی به میزان 7/39 هزار تن در پایان سال 1386، به 52/139 هزار تن در پایان سال 1387 رسیده است که این رقم خبر از رشدی معادل 8/39 درصد از تولیدات این شرکت می دهد .
گفتنی است، مجتمع پتروشیمی مارون در واحد پلی اتیلن سنگین در اسفند ماه گذشته نسبت به برنامه پیش بینی شده 7/120 درصد رشد داشته است.
شرکت پتروشیمی مارون با تولید دو میلیون و 567 هزار تن انواع محصولات میانی و نهایی در سال 1387 موفق شد جایگاه دوم تولید انواع محصولات پتروشیمی را در بین شرکت های تابعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به خود اختصاص دهد.
مجتمع پتروشیمی مارون توانست با عرضه این محصولات به بازارهای داخل و خارج، ضمن کمک به قطع وابستگی در جهت رشد و شکوفایی صنعت پتروشیمی گام های بلندی بردارد.
مجتمع پتروشیمی مارون (الفین هفتم) واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) شهریور ماه سال 1385 با حضور رئیس جمهوری به طور رسمی افتتاح شد .
اجرای مهندسی اصولی این طرح را شرکت های لینده، بازل و شل عهده دار بوده اند، همچنین مهندسی تفصیلی و خدمات خرید تجهیزات داخلی و خارجی به وسیله کنسرسیومی از شرکت های نارگان، سازه، پیدک و EIED اجرا شده است .
محصولات تولیدی این مجتمع در تولید انواع پلاستیک ها، صنایع نساجی، رنگ ها، الیاف مصنوعی، عایق های الکتریکی، چسب ها، جوهر چاپ، ضد زنگ، ضدیخ خودرو و صنایع آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی