تولید 5/2 میلیون تنی محصولات پتروشیمی شرکت بروج 3

تولید 5/2 میلیون تنی محصولات پتروشیمی شرکت بروج 3
(شنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۸) ۱۳:۰۵

شرکت پلیمر ابوظبی (بروج) به منظور افزایش ظرفیت طرح پتروشیمی 3 میلیارد دلاری بروج 3 در Ruwais تا بیش از دو برابر ظرفیت کنونی از سال 2013 در حال مذاکره با شرکتهای مهندسی بین المللی است.

به گزارش نیپنا، به دنبال ارائه مدارک فنی مناقصه برای 3 قرارداد طراحی مهندسی اولیه در تاریخ 24 می، بروج که یک شرکت مشارکتی 60 و 40 درصدی با شرکت Borealis اتریش است در تاریخ 16 ژوئن 2009 در لندن به منظور بررسی جزئیات مناقصه ملاقات کرده اند.  به قول یکی از منابع نزدیک به شرکت کنندگان در مناقصه همیشه سوالها و مواردی وجود دارد که مناقصه گران پیش از شرکت در مناقصه مایلند راجع به آن بدانند.
 نخستین قرارداد طرح شامل دو واحد تولید پلی اتیلن پلاستیک ها و پلی پروپیلن با استفاده از فن آوری انحصاری Borstar می باشد. دومین قرارداد شامل واحد پلی اتیلن با چگالی پایین که به کمک آن بروج خواهد توانست روکشهای پلاستیکی برای کابل و سیم بازار امارات را تأمین کند. شرکت Borealis در حال حاضر در صنایع اروپا پیش رو است. بروج تاکنون فقط 3 شرکت را برای ارزیابی مقدماتی برای شرکت در مناقصه تایید نموده است که عبارتند از شرکتهای اوده آلمان، Neste Jacobs فنلاند و Tecnimont ایتالیا. سومین قرارداد طراحی واحدهای جانبی و تأمین آب و برق مجتمع می باشد. 

Source: meed.com

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی