در میان چهار شرکت اصلی وزارت نفت

مدیریت HSE پتروشیمی رتبه برتر ایمنی، بهداشت و محیط زیست را کسب کرد

مدیریت HSE پتروشیمی رتبه برتر ایمنی، بهداشت و محیط زیست را کسب کرد
(دوشنبه ۱۹ اَمرداد ۱۳۸۸) ۱۲:۰۳

مدیریت اچ.اس.یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در میان چهار شرکت اصلی وزارت نفت رتبه برتر ایمنی، بهداشت و محیط زیست را کسب کرد.

به گزارش نیپنا؛ همچنین این مدیریت در سال گذشته لوح تقدیر از سازمان پدافند غیرعامل کشور در راستای دستیابی به اهداف عالیه آن سازمان را به عنوان تنها نماینده وزارت نفت دریافت کرد.
کسب عنوان برترین غرفه در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، تلاش در جهت مشارکت فعال در مجامع بین المللی (کسب جایزه انرژی توسط پتروشیمی بندرامام) و انجام 50 مورد مطالعات پژوهشی کاربردی و دانشگاهی در زمینه‌های مرتبط از دیگر افتخارات این مدیریت در سال گذشته بوده است.
همچنین در راستای اجرای دستورالعمل‌های اچ.اس.یی دو مجتمع پتروشیمی نیز در سال گذشته به عنوان صنعت سبز و دو مجتمع دیگر به عنوان کارگاه‌های برتر ایمنی کشور شناخته شده‌اند.
شاخص‌های کلیدی عملکرد سلامت کار نیز که براساس دو شاخص TROIF (تعداد بیماری‌های شغلی گزارش شده در هر سال به ازاء یک میلیون ساعت کاری)، TLOIF (تعداد بیماری‌های شغلی متلف وقت گزارش شده در هر سال به ازاء یک میلیون ساعت کاری) محاسبه می‌شود به ترتیب 43/، 02/0 بودند که با اجرای اقدام‌های پیشگیرانه بهداشت صنعتی این شاخص‌ها در یک برنامه پنج ساله به صفر می‌رسد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی