ثبت رکورد افتخار آمیز در عملیات تعویض ملکولارسیو برج های جذب شرکت پتروشیمی بیستون

ثبت رکورد افتخار آمیز در عملیات تعویض ملکولارسیو برج های جذب شرکت پتروشیمی بیستون
(سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸) ۱۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بیستون؛ پروژه تعویض ملکولارسیو برج های جذب 310 A,B در واحد 300 با ثبت رکورد افتخار آمیز 43 روزه به پایان رسید.

پروژه تعویض ملکولارسیو برج های جذب  310 A,B  در واحد 300 که در حالت عادل بیش از 3 ماه زمان نیاز دارد، در این مجتمع پتروشیمی  با ثبت رکورد افتخار آمیز 43 روزه به پایان رسید. و این در حالی است که زمان پیش بینی توسط شرکت فرانسوی AXENS (بعنوان ناظر فرایندی عملیات) 75 روز و زمان مصوب امور کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی 70 روز تعیین شده بود.
مجتمع پتروشیمی بیستون در بهمن ماه 1383 به بهره برداری رسید و هم اکنون بخش چشمگیری از نیاز مصارف کارخانه های تولید کننده مواد شوینده و روغن های صنعتی را تأمین می کند که تمام فعالیت های تولیدی بر اساس گواهینامه های استاندارد (ISO14001:2004) ،(OHSAS18001:1999) و (ISOTS29000:2003) انجام می گیرد.
از تولیدات مجتمع پتروشیمی بیستون الکیل بنزن خطى (LAB) است که با ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن در سال، نقش مهمی در شکل‌گیری صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در منطقه دارد که به عنوان ماده اولیه شوینده‌ها در تولید پاک کننده هاى خانگى و صنعتى به کار می‌رود.
همچنین الکیلات سنگین (HAB) از دیگر تولیدات این مجتمع است که با هدف کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و اقتصاد تک محصولی، ایجاد ارزش افزوده بالا از مواد خام، تأمین نیاز داخلی و افزایش صادرات محصولات پتروشیمی، ایجاد درآمد ارزی و اشتغال زایی، سالانه به میزان هفت هزار تن تولید می‌شود.
خوراک این واحد، سالانه ۳۸۶ هزار تن نفت سفید و ۱۹ هزار تن بنزن است که نفت سفید از پالایشگاه کرمانشاه و بنزن از مجتمع پتروشیمى بندر امام و مجتمع پتروشیمى اصفهان تأمین مى شود.



 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی