نژاد سلیم بر راه اندازی بدون حادثه پتروشیمی اروند تاکید کرد

نژاد سلیم بر راه اندازی بدون حادثه پتروشیمی اروند تاکید کرد
(چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۸۸) ۱۴:۵۰

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از خط انتقال آب نمک، پتروشیمی های اروند، بندر امام خمینی، کارون و سازمان منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.

مهندس نژاد سلیم مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز (11 شهریور) از خط انتقال آب نمک، پتروشیمی های اروند، بندر امام خمینی، کارون و سازمان منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.
به گزارش نیپنا؛ در این بازدیدها که به صورت دوره ای و منظم انجام می شود، بررسی طرح ها و پروژه های در دست انجام و روند پیشرفت آنها مورد مطالعه قرار می گیرد . 
خط لوله انتقال آب نمک، پتروشیمی های اروند، بندرامام خمینی، کارون و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مورد بازدید مهندس عادل نژاد سلیم و هیئت همراه قرار گرفت . 
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جلسه ای با مدیران پتروشیمی اروند گفت: کارگروهی و خرد جمعی و زمان بندی دقیق و پیش بینی حوادثی که ممکن است در روند راه اندازی این مجتمع اختلال ایجاد کند، از بروز حوادث پیشگیری کنند.
همچنین، در این جلسه مهندس شفیعی رئیس مجتمع و دیگر مدیران و مسئولان پتروشیمی اروند موانع، پیشرفت ها و برنامه های آتی خود را ارایه و به با تاکید بر لزوم دقت در مراحل راه اندازی مجتمع به تشریح مراحل پیشرفت کار پرداختند .
شایان ذکر است، مجتمع پتروشیمی اروند در حال حاضر دارای بزرگترین ترانس منطقه ویژه است که با کمک شرکت فجر نصب و از نظر تامین هوای سرویس نیز مستقل شده است و می تواند بخشی از بخار مورد نیاز شرکت های مستقر در منطقه را تامین کند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی