مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

در برنامه راهبردی شرکت به منظرهای غیر کمی توجه ویژه ای شده است

در برنامه راهبردی شرکت به منظرهای غیر کمی توجه ویژه ای شده است
(چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۸) ۱۳:۴۶

نژاد سلیم گفت: در برنامه راهبردی جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به جز منظرهای کمی، ابعاد مختلف کیفی نیز از قبیل نحوه و چگونگی محیط زیست، رضایت مشتریان، رضایت سهامداران، کرامت نیروهای انسانی و ... نیز پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برنامه های 5 سال آینده توسعه صنعت پتروشیمی با دید همه جانبه و با مدل علمی برنامه ریزی راهبردی اجرا خواهد شد.

به گزارش نیپنا؛ مهندس عادل نژاد سلیم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل افزود: در برنامه راهبردی جدید شرکت به جز منظرهای کمی، ابعاد مختلف کیفی نیز از قبیل نحوه و چگونگی تولید، اجرای طرح ها، محیط زیست، رضایت مشتریان، رضایت سهامداران، کرامت نیروهای انسانی، افزایش بازده اقتصادی، دستیابی به سهم بیشتر بازار، ارتقاء مدیریت فن آوری اطلاعات و غیره نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در واقع برنامه های 5 سال آینده توسعه صنعت پتروشیمی با دید همه جانبه و با مدل علمی برنامه ریزی راهبردی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز تمام برنامه‌های توسعه هدف را افزایش تولید، ظرفیت و فروش و یا احداث چند طرح می دانستند، اگرچه در خوب بودن این امر شکی وجود ندارد، اما پشتیبانی کننده این موضوع منظر‌های دیگری است که چندان به آنها توجه نشده است.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی