قائم مقام مدیرعامل و رئیس مجتمع پتروشیمی مهر:

در سه ماه گذشته 43 هزار تن محصول صادر شد

در سه ماه گذشته 43 هزار تن محصول صادر شد
(شنبه ۱۱ مهر ۱۳۸۸) ۱۲:۲۹

قائم مقام مدیرعامل و رئیس مجتمع پتروشیمی مهر گفت: در مجموع در سه ماه گذشته 43 هزار تن محصول در این مجتمع تولید شده است که از این میزان 37 هزار تن به ارزش 41 میلیون دلار صادر شده است.

به گزارش نیپنا؛ سهراب قربان افزود: در مجموع در سه ماه گذشته 43 هزار تن محصول در مجتمع پتروشیمی مهر تولید شده است که از این میزان 37 هزار تن به ارزش 41 میلیون دلار به کشورهای چین، ویتنام، مالزی، اندونزی، پاکستان، ترکیه صادر شده است.  

وی در خصوص سهم درآمدهای این مجتمع با توجه به میزان مشارکت های خارجی آن گفت: با توجه به میزان سرمایه گذاری 60 درصدی شرکای خارجی و 40 درصدی ایران، میزان درآمدها نیز به همین نسبت تقسیم می شود.

وی اظهار داشت:با توجه به توانایی پلی اتیلن سنگین در تولید محصولات برای صنایع پایین دستی، در طراحی واحد تولید 37 نوع محصول در بخش های تزریقی، بادی، لوله، فیلم و غیره دیده شده است. وی افزود: اگرچه این مجتمع با تولید انواع  تزریقی در مدار قرار گرفت، اما به جهت بازار مناسب در بخش فیلم در حال حاضر عمده تولید پتروشیمی مهر گرید فیلم است.

 مجتمع پتروشیمی مهر شامل یک واحد 300 هزار تنی تولید پلی اتیلن سنگین در سال است که فناوری آن متعلق به شرکت میتسویی ژاپن است و در خرداد 1384، عملیات ساخت و اجرای آن آغاز و در خرداد 1388 نیز به طور رسمی افتتاح شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی