مهندس نژاد سلیم در همایش اصول و فنون مذاکره و تفکر استراتژیک:

تفکر سیستمی عامل موفقیت برنامه استراتژیک است

تفکر سیستمی عامل موفقیت برنامه استراتژیک است
(یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸) ۱۴:۵۷

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اولین همایش اصول و فنون مذاکره و تفکر استراتژیک، عوامل اصلی موفقیت در اجرای یک برنامه استراتژیک را تشریح کرد.

به گزارش نیپنا، مهندس نژاد سلیم در این همایش که در محل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، به تشریح عوامل اصلی موفقیت در اجرای یک برنامه استراتژیک، از شروع برنامه ریزی و تدوین برنامه تا اجرا پرداخت و افزود: بر اساس دستاوردهای شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مبتنی بر خرد جمعی همراه با تفکر سیستمی کتابچه برنامه ریزی استراتژیک  شرکت ملی صنایع پتروشیمی تدوین شد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تاکید بر این موضوع که انجام این کار مهم چگونه می تواند در برنامه ریزی استراتژیک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مفید واقع شود، گفت: با تدوین این برنامه جدید زمینه استفاده بهینه از تجارب و آموخته های مدیران صنعت پتروشیمی فراهم شده است.
وی آخرین متدولوژی های مورد استفاده در عملکرد سازمان با اطمینان از اجرای کامل برنامه را تشریح کرد و افزود: فرهنگ یادگیری باید در شرکت اشاعه یابد.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان به سوالات حاضرین در خصوص تفکر استراتژیک، نقاط مثبت در اجرای برنامه استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی، چگونگی اشاعه فرهنگ گفتمان و ... پاسخ داد.
اولین همایش آموزشی اصول و فنون مذاکره و تفکر استراتژیک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در 25 و 26 مهرماه برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی