تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دومین برد خود دست یافت

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دومین برد خود دست یافت
(چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸) ۱۵:۳۵

از هفته دوم مسابقات سوپر لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم پتروشمی بندر امام در خانه به مصاف لوله AS شیراز رفت و با نتیجه 88 بر 71 میهمان خود را شکست داد.

از هفته دوم مسابقات سوپر لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم پتروشمی بندر امام در خانه به مصاف لوله AS شیراز رفت و با نتیجه 88 بر 71  میهمان خود را شکست داد.
به گزارش دفتر خبری ماهشهر، نناد کردزییچ سرمربی صربستانی تیم پتروشیمی بندر امام در پایان این مسابقه گفت: در این بازی آن طوری که انتظار داشتیم شروع بازی خوب نبود، ولی در ادامه شرایط محیا شد و بازیکنان ما توانستند به خوبی از لحظات استفاده کنند .
وی ادامه داد: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و لازم است برای بازیهای آینده با شرایط بهتری به میدان برویم تا در دیدارهای مهم با امتیازات خوبی حریفان را از پیش رو برداریم.
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در خصوص بازی آتی که در قزوین برگزار می شود تصریح کرد: تیم صبامهر پس از شکست مقابل شهرداری گرگان به وسیله میزبانی  بی شک با انگیزه بالایی به استقبال بندر امام خواهد آمد و امیدواریم با رسیدن دومین بازیکن خارجی بازی شایسته ای را به نمایش بگذاریم.
اسدالله کبیر سرمربی تیم لوله AS شیراز نیز در خصوص مصدومیت علی دورقی بازیکن ملی پوش این تیم اظهار داشت: به دلیل اینکه علی دورقی آسیب دیده بود و همچنین خانچی گارد راس دوم ما هم دو روز قبل از شروع مسابقه مصدوم شده بودند به بازی نیامدند و این امر سبب شد امتیازات ما کاهش یابد و بازی را واگذار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: بازیکنان جوان تیم پتروشیمی بندر امام از انگیزه و پتانسیل بالایی برخوردار هستند و اگر در پست 5 که با کمبود بازیکن مواجه است این خلاء را پر کند می تواند یکی از تیم های مدعی قهر مانی باشد.
وی در پایان یادآور شد: این مسابقه باید در شیراز برگزار می شد ولی به دلیل جابه جایی که در ورزشگاه صورت گرفته بود مسئولان باشگاه لوله AS   طی مکاتباتی خواستار برگزاری مسابقه دو تیم در ماهشهر شدند و که با  این درخواست موافقت شد.
گفتنی است تیم پتروشمی بندر امام در بازی آینده در قزوین میهمان صبامهر خواهد بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی