زلال که باشیم، آسمان در ماست

زلال که باشیم، آسمان در ماست
(یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۸) ۱۴:۴۸

یازدهمین سالگرد تاسیس منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با حضور صدها نفر از پرسنل صنایع ملی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد .

به گزارش دفتر خبری ماهشهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت یازدهمین سالگرد تاسیس این سازمان، مراسم باشکوهی را با حضور صدها نفر از پرسنل صنایع ملی پتروشیمی و خانواده هایشان، طی دو روز در تالار آفرینش برگزار کرد . در این مراسم که طی دو شب برگزار شد، هنرمندان سرشناس بیشماری برای صدها نفر از شرکت کنندگان در این مراسم برنامه هایی شاد و مفرح را برگزار کردند .
مهندس علی یزدانی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سخنانی برای حاضران، ضمن قدردانی از سال ها تلاش خادمان صنعت پتروشیمی در این منطقه، گفت : بدون شک اگر امروز موفقیتی از آن سازمان ما شده است، مرهون حفظ مسئولیت و کوشش یکایک این خانواده ی بزرگ است. وی از خانواده به عنوان اصلی ترین منبع انرژی برای خادمان صنعت یاد کرد و گفت : کم ترین سهم خانواده ها ایجاد محیط گرم و بخشیدن آرامش پس از کار و تلاش سنگین روزانه بوده است . وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : ما به جای اینکه تلاش کنیم جای کسی را بگیریم، تلاش می کنیم جای واقعی خود را بیابیم . وی در تشریح اعتقاد غالب بر تفکر انسانی پرسنل صنعت بزرگ پتروشیمی به درست اندیشیدن و با عشق کار کردن، گفت : ما هر روز در سازمان دیدگانمان را به جهانی سرشار از زیبایی می گشاییم و همه یکصدا آواز سر می دهیم فرقی نمی کند که گودال آبی کوچک باشیم یا دریای بیکران، زلال که باشیم آسمان در ماست .
گفتنی است در این مراسم که با حضور بیش از صدها نفر از پرسنل و خانواده های صنعت پتروشیمی و مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، مسعود امینی سرپرست دفتر خبری ماهشهر، در متنی به عنوان تبریک به مناسبت سالگرد یازدهمین سال تاسیس این سازمان و خیر مقدم به میهمانان صنعت پتروشیمی گفت : امروز سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یازدهمین سالِ تولد خود را جشن می گیرد، یازده سالِ پر تلاش و پر از فراز و نشیب، طفلی نوپا که با تلاش همه ی آنها که عاشق اند، با تلاش شما، به جایگاه بلوغ رسیده است، به قطبی بزرگ در صنعتِ ایران، و صد البته اگر فراموش کنیم زحماتِ یک یک کسانی که گاه بی نام و بی نشان در این قهرمان بازیِ با شکوه شریک بوده اند، و عرقریزان در خلوتِ خود به پویایی و رشدِ این صنعت یاری رسانده اند، پاداشی بایسته و شایسته به معمارانِ صنعت بزرگِ پتروشیمی نداده ایم، پاداشی شایسته و بایسته به خود، به صنعتِ سربلندِ ایران زمین .
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات یک یک کسانی که در این سال ها در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی سهیم بوده اند، از حضار خواست تا یک دقیقه بایستند و یازده سال تلاش خستگی ناپذیر خادمان صنعت پتروشیمی را تشویق کنند .  

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی