راه اندازی آزمایشگاه مرکزی پتروشیمی اروند

(دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۸) ۱۳:۴۱

آزمایشگاه مرکزی پتروشیمی اروند با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و پرسنل این مجتمع راه اندازی شد و به عنوان اولین واحد به صورت رسمی ، عملیاتی و به واحد بهره برداری تحویل گردید.

 به گزارش دفتر خبری ماهشهر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند ، عملیات hand over بین واحدهای نصب و ساختمان و واحد بهره برداری در حال انجام است. واحد شستشوی نمک این مجتمع با دو مجموعه ، هرکدام با ظرفیت 100 تن در ساعت طراحی شده که با ظرفیت 80 تن در ساعت به بهره برداری است.

در حال حاضر واحد EDC VCM(99/6%) ، واحد CA (97%) و مجموعه PVC با 94%  پیشرفت فیزیکی گزارش شده است . کربنات سدیم نیز یکی از واحدهای ساخته شده در کنار واحد CA است که در مرحله راه اندازی و آمادگی برای سرویس دهی می باشد.

مجتمع پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین زنجیره PVC  در جهان توانسته است ، در زمینه تامین هوای سرویس به صورت مستقل عمل کند. که نقش بسزایی در تامین بخشی از  هوای سرویس  مورد نیاز شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خواهد داشت.

شایان ذکر است ، پتروشیمی اروند با سه خط لوله 24 اینچ هرکدام به طول 22 کیلومتر آماده انتقال آب نمک به واحدهای تولیدی خود است،که این پروژه را در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر کرده است.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی