برگزاری دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان پتروشیمی پارس جنوبی

(دوشنبه ۹ آذر ۱۳۸۸) ۱۶:۱۰

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان پتروشیمی پارس جنوبی با شعار اعتیاد دشمن ورزش وبه منظور تقویت ورزش وروحیه ورزشکاری درروز یکشنبه 24/8/88 درسالن ورزشی کمپ پتروشیمی با حضور ورزشکاران مجتمع های پتروشیمی برگزار گردید

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان پتروشیمی پارس جنوبی با شعار اعتیاد دشمن ورزش وبه منظور تقویت ورزش وروحیه ورزشکاری به عنوان مهمترین ابزار سلامتی و جوانمردی برای مبارزه با مشکلات و معضلات ودرراس آن اعتیاد درروز یکشنبه 24/8/88 درسالن ورزشی کمپ پتروشیمی با حضور ورزشکاران مجتمع های پتروشیمی و خیل عظیم مشتاقان با شکوه خاصی برگزار گردید .
این مسابقات در دو دوره مقدماتی و نهایی انجام گرفت که در دور اول 12 نفر از پولاد مردان در رقابتی نزدیک و فشرده در میان هیا هوی طرفداران به مبارزه با فولاد سرد رفته و هیجان وصف ناپذیری در سالن محل برگزاری ایجاد کردند.
موارد قدرتی که در این رقابت زیبا مورد استفاده قرارگرفت عبارت بودند از :
1- کنده  90 کیلو گرم        2- چمدان 160 کیلو گرم   ( 2 عدد ، هرکدام 80 کیلو )
3- اسکات تعادلی  250  کیلو گرم          4- حفظ تعادل وزنه  270  کیلو گرم               5-  لیفت قدرتی
استقبال خوب مدیران شرکت های پتروشیمی منطقه ودر راس آن مدیران ومسئولین شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد آقایان مهندس سیف مدیرعامل ، رحیمیان مدیراداری مالی ، رضایی رئیس امورفرهنگی آموزشی و ... از شروع تا پایان از نکات بارز و رویکرد مثبت این رقابت زیبا بود ، که ورزش را مهمترین راه تزریق سلامت به کارکنان و طراوت به منطقه می دانند .
آقای مهندس سیف در مراسم اختتامیه این مسابقات با تشکر و قدردانی از حضور فعال جوانان تنومند و مردان آهنین ، حمایت مدیران و مسئولین مجتمع ها به گسترش ورزش بعنوان ابزاری که می تواند بیشترین سهم را در بالا بردن کاربری منطقه داشته و روند تولید را بالا برد اشاره داشتند :
با ورزش و روحیه ورزشکاری و اقتدا به مولای متقیان امام علی (ع) درسالم سازی و ایجاد طراوت وشادابی ، نیروی انسانی به عنوان محور اصلی تولید و بالندگی و اینکه اگر ما انسانی سالم و محیطی با طراوت داشته باشیم روند روبه رشد و سازندگی صنعت نیز با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت   خواهان همکاری بیشتر مدیران و ورزشکاران و توجه عمیق تر آنان به ورزش به عنوان مهمترین راه سلامتی پرداختند. وی گفتند : شرکت پازارگاد به عنوان متولی برگزاری این فعالیت ها در منطقه از هیچگونه تلاش و کوششی دریغ نورزیده و با ایجاد تسهیلات بیشتر درزمینه های فرهنگی ، رفاهی وورزشی با برنامه ریزی های مثبت و مشارکت شما همکاران گامهای بلندی خواهد برداشت .
آقای سیف بیان داشتند : هدف ما ایجاد رفاه و رفع تبعیض وازبین بردن نابهنجاری ها در تمامی سطوح منطقه ای است که بزرگترین تمدن اقتصادی ایران در آن شکل گرفته و نقش نیروی انسانی در تعالی این صنعت بزرگ غیر قابل انکار است که با تامین غذای روح و تزریق طراوت به آن از وظایف اصلی ما و همکارانمان در شرکت پازارگاد می باشد .
در پایان این رقابت فشرده نتایج ذیل حاصل شد .
1- ابراهیم بوستانی ازشرکت پتروشیمی آریا ساسول با کسب  45  امتیاز ریال مقام اول  2- بهروز فدایی از شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با کسب 41   امتیاز مقام دوم 3- سید شفیع مجد ( پتروشیمی کاویان ) و محسن صیفی  ( پتروشیمی جم ) ، با کسب 34 امتیاز به صورت مشترک مقام سوم
4- محسن پناهی از شرکت پتروشیمی آریا ساسول با کسب 31 امتیاز ، مقام چهارم درمراسم اختتامیه ، قهرمانان این دوره جوایز خود را از دستان مهندس سیف مدیر عامل ، رحیمیان مدیر اداری مالی و مدیران ومسئولین شرکت های پتروشیمی منطقه دریافت کردند .
داوری این مسابقات را آقایان علیرضا سالمی ، مربی وداور بین المللی از شرکت پازارگاد ، فرامرز لطفی قهرمان پاورلیفتینگ از پتروشیمی آریا ساسول و نادر مبارکی از پتروشیمی برزویه بر عهده داشتند .
مردان آهنین شرکت کننده پتروشیمی منطقه پارس جنوبی دراین مسابقات عبارت بودند از :
1- مهردادمحق پور 2- محسن رجبی 3- محسن صیفی  4- سید شفیع مجد 5- بهروز فدایی 6- عبدالله عساکره 7- دانیال قوی پیشه  8- جلال علیرضا پور  9- ابراهیم بوستانی  10- محسن پناهی  11- فرزاد نیری  12- حمیدرضا حیرانی
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی