قدردانی از مهندس بیات به عنوان بسیجی نمونه

قدردانی از مهندس بیات به عنوان بسیجی نمونه
(دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸) ۱۴:۳۱

وزیر نفت گفت: نیروی بسیج از هنگام شکل گیری تا کنون در زمینه‌های گوناگونی چون علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، نظامی، بهداشت و درمان خدمات ارزنده‌ای انجام داده است.

وزیر نفت گفت: نیروی بسیج از هنگام شکل گیری تا کنون در زمینه‌های گوناگونی چون علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، نظامی، بهداشت و درمان خدمات ارزنده‌ای انجام داده است.

دکتر سید مسعودمیرکاظمی در همایش بسیجیان وزارت نفت ضمن تبریک هفته بسیج، با گرامیداشت یاد مقام والای امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) تحول بزرگی در قرن اخیر ایجاد کردند؛ این تحول نمایش قدرت معنویت و دین در اوج مادی گری و دین زدایی بود.

وی با اشاره به فرمان تشکیل بسیج از سوی حضرت امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این فرمان را ناشی از تدبیر عمیق امام راحل خواند و اظهار داشت: حضرت امام فرمان تشکیل بسیج را زمانی صادر کردند که هنوز از هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه های استکبار خبری نبود.

وزیر نفت ادامه داد: به دنبال فرمان هوشمندانه امام خمینی (ره) نیروی مقاومت بسیج تشکیل شد؛ نیرویی که دلاورانه و عاشقانه در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان نظام اسلامی دفاع کرد و در برابر تمام ناملایمات ایستاد.

میرکاظمی تشکیل نیروی بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی را با مشکلات بسیاری همراه خواند و توضیح داد: دوران بسیار دشواری برای شکل گیری بسیج گذشت، این نهاد بدون هیچ گونه پشتوانه مالی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون در تمام عرصه ها نقش آفرین است و هیچ قدرت و توطئه‌ای توانایی ایستادگی در برابر آن را ندارد.

وی نفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ورکش، یکی از دوستان صمیمی خود در سال های نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بنده با شهید ورکش در ایجاد بسیج ادارات همکاری داشتم؛ شهید ورکش هسته بسیج را در وزارت نفت تشکیل داد؛ این شهید عالی مقام در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل شد.

خدمت 20 هزار نیروی بسیجی متخصص در صنعت نفت

فرمانده بسیج وزارت نفت نیز در این همایش با بیان این که خانواده صنعت نفت متدین، حزب الهی و امتحان پس داده انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است، اظهار داشت: از این خانواده بزرگ افزون بر 40 هزار نفر در نیروی مقاومت بسیج در سراسر کشور سازماندهی شده اند و بر اساس تکلیف و اعتقاد کاری در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این صنعت حساس مشغول به خدمت هستند.

سخاوت اسدی تصریح کرد: هم اکنون افزون بر 20 هزار نفر از بسیجیان وزارت نفت در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در بخش های تخصصی صنعت نفت حضور دارند و با فرهنگ و تفکر بسیجی در صنعت نفت خدمت می کنند.

قدردانی از بسیجیان نمونه وزارت نفت با حضور وزیر نفت

در پایان همایش بسیجیان وزارت نفت، به مناسبت هفته بسیج با حضور وزیر نفت از 9 تن از بسیجیان نمونه فعال در صنعت نفت با اهدای لوح یابود قدردانی شد که دو نفر از آنان جواد اوجی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و عبدالحسین بیات، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بودند.

همچنین در این همایش که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، سردار حمیدزاده، معاون حقوقی و پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح، سخاوت اسدی فرمانده بسیج وزارت نفت، علیرضا ضیغمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جمعی از مدیران واحدهای مختلف زیرمجموعه وزارت نفت حضور داشتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی