تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

مدیریت توسعه ستاره درخشان صنعت پتروشیمی می‌شود

مدیریت توسعه ستاره درخشان صنعت پتروشیمی می‌شود
(سه شنبه ۳ آذر ۱۳۸۸) ۱۵:۵۴

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی برگزار شد .

به گزارش نیپنا ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجیان خدمات ارزنده‌ای به صنعت کشور کرده‌اند و نقش موثری در پیشبرد اهداف کشور داشته اند.
مهندس بیات با بیان اینکه صنعت پتروشیمی از صنایع پیشرو در اقتصاد ملی است و پیشرفت های خوبی در این صنعت به وقوع پیوسته است گفت: امروز پتروشیمی صنعتی است که همه ما کوله باری از تجربه و خاطره و تلاش از آن در ذهن داریم و این نبوده است جز به واسطه زحمات تک تک همکاران تلاشگر.
وی با بیان اینکه این تلاش‌ها  کارنامه بسیار موفقی برای کشور به ارمغان آورده است گفت: این کارنامه در تمام مقاطع زمانی افتخارآفرین است.
معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه تمام سازمان‌های همکار پتروشیمی  در توسعه این صنعت شریک بوده‌اند افزود: اما شرکت مدیریت توسعه نقش رضایت بخش و اساسی در این فرایند توسعه داشته است و این به علت توانمندی های مدیران و کارکنان این شرکت است.
وی با تقدیر از مهندس آقایی گفت: ایشان خدمات برجسته و موثری در رشد و توسعه صنعت پتروشیمی به ویژه در این شرکت داشته است و من از همه تلاش‌های بی‌مدعای ایشان قدردانی می نمایم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضرورت‌های سازمانی را عامل برخی تغییر و تحولات دانست و گقت: اینها تغییراتی است که می‌تواند موجب رشد و تعالی سازمان شود و این تغییر و تحولات نشان دهنده ضعف کسی تلقی نمی‌شود بلکه به این علت است که ما موظفیم دید تحول‌گرا به مسائل آینده داشته باشیم.
وی با بیان اینکه فضای آینده، فضایی است که مدیریت توسعه و بسیاری از واحدها باید خصوصی شوند و در قالب یک هلدینگ به اقتصاد ملی وصل شوند و در آن فضا کسب و کار کنند گفت: در این فضا مدیریت توسعه رقیبی ندارد و مدیران و کارکنان این مجموعه پتانسیلی بی نظیر برای موفقیت دارند، به همین علت تغییر نگرش در این شرایط لازم است و مدیریت توسعه می تواند در این شرایط به مراتب موثرتر باشد.
مهندس بیات بر حکم شدن نگاه جدید در مدیریت توسعه تاکید کرد و گفت: باید فضای جدید را باور داشته باشیم و با تطبیق خود به بهترین شکل از آن بهره ببریم.
وی تاکید کرد : باید فضای واگذاری امور به مردم که صاحبان اصلی این صنعت هستند بیش از پیش فراهم شود.
وی از مهندس قربانی به عنوان کسی که سابقه کار در طرح‌های اراک، تبریز، الفین نهم و پتروشیمی بین الملل را دارد یاد کرد و گفت: بسیاری از مدیران به توانمندی‌های ایشان اذعان دارند و ایشان سابقه کار در  بسیاری از واحدهای صنعت پتروشیمی را دارد و شک ندارم که تجربه ایشان و تجربیات سایر همکاران باعث همگرایی و هم افزایی خواهد شد تا مدیریت توسعه ستاره درخشان این صنعت باشد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی