بازدید برجستگان و نخبگان از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

بازدید برجستگان و نخبگان از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۸) ۱۷:۳۷

اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دانشگاه فارابی طی یک سفر دو روزه از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید به عمل آوردند

اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دانشگاه فارابی طی یک سفر دو روزه از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید به عمل آوردند.
به گزارش  روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این مراسم با حضور و استقبال مهندس یزدانی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه همراه بود . اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون فارابی هدف از بازدید را آشنایی با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان قطب عظیم صنعت پتروشیمی کشور عنوان کردند .
 بازدیدکنندگان پس از مشاهده فیلم و دریافت توضیحات از کارشناس ارشد روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با مختصات و دستاوردهای منطقه آشنا شدند.
در ادامه برجستگان ای دانشگاه ،ضمن ابراز خرسندی از آخرین دستاوردهای منطقه ویژه ، نقش صنعت پتروشیمی در دستیابی به اهداف ملی و فراملی را بسیار ارزشمند توصیف کرده و پیشرفت چرخه عظیم صنعت ، به ویژه صنعت پتروشیمی را در رشد و اعتلای کشور چشمگیر عنوان کردند.
گفتنی است ،اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون فارابی از مجتمع پتروشیمی بندرامام ، پتروشیمی رازی و اسکله های بندر امام خمینی نیز بازدید به عمل آوردند.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی