پتروشیمی در وزارت نفت می ماند

بیست و سومین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" منتشر شد

بیست و سومین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" منتشر شد
(سه شنبه ۱ دی ۱۳۸۸) ۱۵:۰۲

در بخش صفحات علم و اقتصاد "پیام پتروشیمی" گزارش های طرح ریزی صنایع پتروشیمی چین و افت و خیز قیمت نفت به صنایع پتروشیمی خلیج فارس فرصت سودده شدن نمی دهد، 7 میلیون تن ظرفیت جدید اتیلن در سال 2008، رونق بازار به دنبال تأخیر در بهره برداری از طرح های خاورمیانه و مزیت رقابتی تولید کنندگان خلیج فارس درج شده است.

بیست و سومین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" منتشر شد.
به گزارش نیپنا، سخن ما با سر مقاله این نشریه با عنوان "پتروشیمی در وزارت نفت می ماند" آغاز شده است. مسعود میرکاظمی پس از نشستن بر کرسی وزارت نفت در مقابل واگذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به وزارتخانه ای دیگر موضعی قاطع اتخاذ کرده است.
پس از آنکه مهندس بیات با حکم رسمی وزیر نفت در تاریخ 7 آبان ماه امسال به سمت دهمین مدیر عامل این شرکت در 30 سال گذشته منصوب شد، در جلسات مختلفی شرکت کرد که گزارش دیدار عمومی با کارکنان ستادی، تودیع و معارفه 4 چهره مالی، همایش فیلد باس و حضور در جمع فرماندهان و همکاران بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی را می توانید در این شماره بخوانید.
روابط عمومی داخلی امروزه به قدری مهم و حیاتی است که آن را بر روابط عمومی خارجی یا برون سازمانی ترجیح می دهند. روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با این رویکرد به نظرسنجی همکاران پرداخت تا از ارزیابی همکاران شرکت نسبت به روابط عمومی آگاه شود. شما نیز می توانید نظرسنجی واحد یا شرکت خود را برای درج در شماره آینده پیام پتروشیمی برای ما بفرستید.
در شماره پیشین پیام پتروشیمی (22) عهد بستیم که بیست سال از شمارگان این نشریه را ورقی دوباره بزنیم. بنابراین می توانید علاوه بر شماره 23، شماره دوم پیام پتروشیمی را که در شهریور ماه 1368 منتشر شد مرور کنید.
مصاحبه با رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، همه دانستنی ها درباره بیماری آنفلوانزای نوع آ و اخبار پتروشیمی ایران و جهان از مطالب خواندنی است که می توانید در این شماره مطالعه کنید.
در بخش صفحات علم و اقتصاد "پیام پتروشیمی" گزارش های طرح ریزی صنایع پتروشیمی چین و افت و خیز قیمت نفت به صنایع پتروشیمی خلیج فارس فرصت سودده شدن نمی دهد، 7 میلیون تن ظرفیت جدید اتیلن در سال 2008، رونق بازار به دنبال تأخیر در بهره برداری از طرح های خاورمیانه و مزیت رقابتی تولید کنندگان خلیج فارس درج شده است. بخش خانواده پتروشیمی نیز صفحات ویژه مستقیم کارکنان و خانواده صنعت پتروشیمی است.
خوانندگان گرامی می توانند مصاحبه های خودمانی با یکی از مدیران نمونه و یکی از کارمندان نمونه در سال 1387 را در این شماره بخوانند. البته در این شماره رئوس مطالب شماره آینده یعنی شماره 24 پیام پتروشیمی نیز برای علاقمندان به رشته تحریر درآمده است.
معرفی کتاب، ادب و هنر، گفتمان صمیمانه! "نردبان" و "ضعیفه"، جدول و به ویژه کارگاه عکاسی از صفحات ویژه و پر خواننده پیام پتروشیمی است که می توانید با خواندن و پیگیری مطالب این صفحات ساعات خوشی را تجربه کنید.
علاقمندان می توانند برای مطالعه همه مطالب نشریه به آدرس http://www.nipna.ir/payamepetroshimi-fa.html مراجعه کنند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی