مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی :

تغییر نگرش دو سویه عامل تغییر و جهش فعالیت های روابط عمومی

تغییر نگرش دو سویه عامل تغییر  و جهش فعالیت های روابط عمومی
(یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۸) ۱۶:۵۸

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با مدیران روابط عمومی های شرکت‌های همکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر همفکری و همکاری پیش از پیش این شرکت‌ها با ستاد NPC تاکید کرد.

به گزارش نیپنا، مهندس بیات با بیان اینکه ابعاد اثرگذاری و نقش‌آفرینی روابط عمومی بسیار متنوع است افزود: با اجرای ابلاغیه اصل 44 قانون اساسی فضای کسب و کار دچار تغییراتی خواهد شد و روابط عمومی ها برای تبیین شرایط جدید نقش موثری دارند.
وی با بیان اینکه لازم است نگرش‌ها در این زمینه تغییر کند و به جای دید سنتی به این مقوله نگاه جدید داشته باشیم افزود: اگر مجموعه‌ای در بستر نگرش گلیشه‌ای قرار گیرد مرگ خود را رقم زده است.
وی اجرای اصل 44 در صنعت پتروشیمی را یک فرصت طلایی برای این صنعت دانست و گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوصی سازی پیشگام بوده است و این کار را با شجاعت انجام داده است و در زمینه خصوصی سازی تجربیات خوبی هم دارد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی همین موضوع را عامل عدم نگرانی دانست و گفت: تجربیات این شرکت نشان می دهد خصوصی سازی باعث بهبود روند فعالیت‌ها است و این فرصت را فراهم می کند بخش حاکمیتی به توسعه همه جانبه این صنعت اهتمام بیشتری ورزد.
وی بر گسستن جریان بسته بازار کسب و کار و سپردن امور به دست مردم تاکید کرد و گفت: ما امروز به جای یک هلدینگ بزرگ دولتی در پی تشکیل چند هلدینگ خصوصی هستیم .
 وی از تشکیل یک هلدینگ با حضور 12 شرکت خبر داد و گفت: علت تشکیل این هلدینگ ارتباط زیاد این 12 شرکت در زمینه فرآیندی است.
وی به توسعه بخش جدیدی در پتروشیمی با عنوان بخش حاکمیتی اشاره کرد و گفت: این بخش کاملا جدید است و نیاز است با همفکری و همکاری همه همکاران روند فعالیت در این بخش نیز تدوین شود.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی