طرح های مخابراتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

طرح های مخابراتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۸۸) ۱۴:۵۸

ایجاد شبکه ترانک رادیویی دیجیتالی با استفاده از پهنای باند فرکانسی UHF یکی از طرح های در حال راه اندازی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گزارش شده است.

به گزارش نیپنا، یکی از مهمترین اقدامات مخابراتی در منطقه ، ایجاد شبکه ترانک رادیویی دیجیتالی با استفاده از پهنای باند فرکانسی UHّF است که کاربرد آن در تمامی شرکتهای وابسته پتروشیمی مستقر در منطقه الزامی است و تا تابستان سال 1389 اجرایی خواهد شد.
 رحیم صدر رئیس خدمات و ارتباطات و سیستم های الکترونیکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده برای توسعه گوشی های بی سیم در منطقه را توسعه زیر ساختهای موبایل محلی عنوان کرد و افزود : فراخوانی برای همکاری با بخش خصوصی در جهت توسعه موبایل محلی صورت گرفته که پس از انجام مناقصه، مقرر شد که در 22 بهمن طی بازدید پیمانکاران از منطقه ویژه تا سه ماهه اول سال 1389 طرح موبایل محلی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی راه اندازی شود.
وی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اجرای طرح موبایل محلی به منظور  مدرن سازی  ارتباطات در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: توسعه گوشی های بی سیم یکی از مهمترین اقدامات مخابراتی به منظور تداوم تعامل شرکتهای مستقر در منطقه، انجام عملیات بهره برداری و گسترش ارتباط مدیران شرکتها با یکدیگر است. همچنین ساکنان شهرک بعثت، ماهشهر، جاده های مواصلاتی نیز می توانند این شبکه را مورد استفاده قرار بدهند.
وی در پایان با اشاره به وجود 13 هزار و 108 خط تلفن در کل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گوشی های بی سیم فعلی را سنتی دانسته و افزود: گوشی های بی سیمی که در حال حاضر در منطقه وجود دارد، دارای باند فرکانسی VHF هستند اما سیستمی که اوایل سال آینده راه اندازی خواهد شد دارای سیستم UHF است و شرایط ارتباطات وسیعتری را فراهم می کند.
گفتنی است، برنامه های مخابراتی و IT  در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظورتوسعه زیر ساخت های شبکه های داخلی (LAN) و خارجی (WAN) در این منطقه پیش بینی شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی