بازدید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

بازدید مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر
(چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۸۸) ۱۸:۱۲

تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امرو ز میزبان مهندس بیات، معاون وزیر نفت و هیئت همراه وی بود.

تالار آفرینش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امرو ز میزبان مهندس بیات، معاون وزیر نفت و هیئت همراه وی بود.

مهندس بیات، معاون محترم وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل به همراه هیئتی از همراهان خود با هدف بازدید از پروژه ها و طرحهای عمرانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از این منطقه بازدید کردند.

عبدالحسین بیات در تالارآفرینش مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار گرفت و از نزدیک پیشرفت پروژه های عمرانی را مورد بررسی قرار داد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی درخصوص رسالت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: طرحها و پروژه های محوله به این سازمان عمدتاً از نوع طرحهای زیر بنایی و زیر ساختی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار اند.

طرح بزرگ آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پروژه احداث اسکله مایعات، احداث شبکه انتقال سیالات بین طرحها، پروژه گازرسانی و اجرای مصوبات سفرهای استانی ریاست محترم جمهور به استان خوزستان از جمله طرحهایی بودند که آخرین اطلاعات آنها توسط مدیران و کارشناسان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مهندس بیات ارائه شد.

طرح آب رسانی به منطقه ویژه که از جمله بزرگترین طرحهای آبرسانی است تاکنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این طرح بزرگ که جهت انتقال آب به منطقه ویژه و شهرهای اطراف طراحی شده است، شامل چندین پروژه است که از پروژه های تعریف شده در فاز دوم این طرح میتوان به احداث سه واحد زلال ساز در کوت امیر اهواز، خاکریزی جهت  بستر سازی  خط لوله و احداث جاده سرویس مجموعاً  به طول 28 کیلومتر با عرض 15-10 متر، لوله گذاری GRP  به طول بیش از 54 کیلومتر با قطرهای 1300 تا 2000 میلیمتر که از زیر جاده های اهواز – آبادان  و  ماهشهر – سربندر و خطوط راه آهن عبور میکند، احداث 4 مخزن بتنی با ظرفیت کل 350 هزار متر مکعب و احداث تصفیه خانه جدید در سربندر اشاره کرد.

گفتنی است این مخازن بتنی بزرگترین مخازن بتنی سرپوشیده در کشور به شما می آیند.
مهندس بیات و همراهان وی در ادامه سفر خود از شرکتهای پتروشیمی مستقر و اسکله های صدور مایعات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کردند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی