ایران پلاست 2010 ؛ استقبال بی نظیر از ثبت نام اینترنتی را تجربه کرد

ایران پلاست 2010 ؛ استقبال بی نظیر از ثبت نام اینترنتی را تجربه کرد
(یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۸) ۱۵:۱۹

پس از دو ساعت از آغاز ثبت نام اینترنتی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست هفتم چند سالن این نمایشگاه رزرو شد و روند رزرو غرفه ها با شتاب ادامه دارد . تاکنون بیش از 70 درصد از فضای این نمایشگاه رزرو شده است .

رزرو شدن هفتاد درصد از فضای  نمایشگاه در کمتر از یک روز از آغاز ثبت نام ، طی شش دوره از برگزاری  نمایشگاه ایران پلاست اتفاق کم نظیری است .
 به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ثبت نام اینترنتی ایران پلاست 2010 از ساعت 12 روز سوم بهمن آغاز شد و شرکت های فعال در زمینه صنعت لاستیک و پلاستیک تا ساعت 14 بخش عمده ای از سالن های این نمایشگاه را رزرو کردند.  پر رنگ ترین استقبال را از ثبت نام اینترنتی ماشین سازان صنعت پلاستیک به عمل آوردند به گونه ای که فضای سالن 38 که بطور عمده در اختیار ماشین سازان داخلی گذاشته شده بود در کمتر از نیم ساعت پر شد و غرفه های آن رزرو شد. در گروه مواد اولیه و محصولات نیز سالن های  35 و 44 a از سالن هایی بودند که در کمتر از یک ساعت بطور کامل پر شدند.
تاکنون شش دوره از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست برگزار شده است اما ثبت نام اینترنتی با جانمایی آنلاین، اولین بار تجربه می شود . نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یکی از معتبر ترین نمایشگاه های بین المللی ایران است که هفتمین دوره آن دوم تا پنجم تیرماه 1389 در تهران برگزار خواهد شد .

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی