با حضورمدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با مبانی و کلیات صنعت پتروشیمی

دوره آموزشی آشنایی با مبانی و کلیات صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۸) ۱۵:۰۳

پنجمین جلسه دوره آموزشی آشنایی با مبانی و کلیات صنعت نفت ویژه خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در سالن شهید رجایی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش نیپنا در این نشست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه سه نفر از اعضای هیات مدیره در باره صنعت پتروشیمی اطلاعات مختلفی در اختیار خبرنگاران قرار دادند.
در این نشست مهندس بیات درباره اهداف و مأموریت صنعت پتروشیمی ، مراحل پیدایش و توسعه صنعت پتروشیمی در ایران ، چشم‌انداز جمهوری اسلامی در افق 1404 ، هدف بنیادی شرکت ، طرح‌های توسعه‌ایو برنامه آتی این شرکت توضیح داد.
مهندس زحمتکش، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین‌الملل نیز در این نشست به معرفی صنعت پتروشیمی پرداخت. وی با نمایش چرخه تولید این صنعت به طور خلاصه نحوه تبدیل خوراک دریافتی به مواد پایه را تشریح کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش علت تاخیر در بهره‌برداری از طرح‌های پتروشیمی را تشریح کرد.
مدیرعامل پتروشیمی بین‌الملل همچنین درباره نقش توسعه صنایع پایین دست در توسعه کشور سخن گفت و تاکید کرد با توسعه این بخش از صنعت پتروشیمی همه سودآوری این صنعت به داخل کشور منتقل خواهد شد.
مهندس بساق زاده مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این نشست آموزشی درباره آمار و برنامه تولید شرکت گزارش داد.
دکتر شاددل، مدیرعامل شرکت بزرگانی پتروشیمی ایران نیز درباره نحوه ثبت و فروش کالاهای پتروشیمی در بورس کالا و رینگ صادراتی توضیح داد و گفت: امروز همه محصولات پتروشیمی برای فروش داخلی در بورس کالا عرضه می‌شوند و برای عرضه آ»ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.
این نشست با پرسش و پاسخ کوتاه خبرنگاران و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پایان یافت.

 


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی