بازدید کنندگانی از 37 کشور جهان همراه ایران پلاست

تعداد بازدیدها از سایت ایران پلاست از مرز صد هزار گذشت

تعداد بازدیدها از سایت ایران پلاست از مرز صد هزار گذشت
(چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۸) ۱۴:۳۰

در پی استقبال گسترده فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک از سایت دایمی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست،تعداد بازدیدها در یک ماه اخیر از این سایت از مرز صد هزار گذشت.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست درپی استقبال گسترده فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک از راه اندازی وب سایت دایمی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ، از صفحات این سایت فقط در یک ماه گذشته بیش از 100 هزار بار بازدید شده است .

بررسی آمار یازدید از سایت ایران پلاست نشان می دهد که در یک ماه گذشته بازدید کنندگانی از 37 کشور جهان داشته است. براین اساس بیشتر بازدید کنندگان سایت ایران پلاست از منطقه جنوب آسیا بوده اند و سایت ایران پلاست بازدید کنندگانی از اروپا ، جنوب شرق آسیا و آمریکای شمالی نیز داشته است .

یکی از ابتکارات این سایت صفحات شخصی با عنوان وب پلاست است که در واقع نمایشگاهی دایمی در دنیای مجازی برای فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک است . کابران به سادگی می توانند این صفحات را برای خود بسازندو اطلاعات آنرا همچون یک وبلاگ به صورت لحظه ای به روز رسانی کنند . این صفحات که تا زمان پایان ثبت نام ایران پلاست ایجاد آن رایگان است ضمن ایجاد فرصت اطلاع رسانی برای شرکت های فعال در صنعت لاستیک و پلاستیک ، دسترسی و اطلاع از توانمندی فعالان این صنعت را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه و سایت ایران پلاست فراهم می کند .

این سایت به تازگی و به عنوان سایت دایمی نمایشگاه بین المللی ایران پلاست راه اندازی شده است و در آینده نزدیک و تا پیش از برگزاری نمایشگاه هفتم ایران پلاست به جامعه اطلاعاتی صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران تبدیل خواهد شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی