پیام نوروزی مدیرعامل

پیام نوروزی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی

پیام نوروزی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی
(پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۸) ۰۹:۳۱

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در پیام نوروزی خود بر توسعه پایدار صنایع پتروشیمی بر اساس سیاست راهبردی «تفکر، توکل، تلاش» تاکید کرد.

نفس باد صبا مشک‌فشان خواهد شد   عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

همکاران ارجمند، برادران و خواهران گرامی،
بهاران و عطر باستان و بوستان ایران‌زمین و چشمه چکامه نوروزین و تحویل سال و عنایت محول احوال بر شما بهاری‌دلان و خانواده بزرگ خجسته و مبارک باد.
اینک که به فضل الهی سالی سرشار از تلاش، سازندگی، پیشرفت و موفقیت را سپری کرده و سالی پرطراوت، با نشاط و نیکوتر را به انتظار نشسته‌اید، بهترین تبریک‌ها و صمیمانه‌ترین شادباش‌ها را در این گل‌واژه تازه رسیده، بهار 1389، به پیشگاه محترم و عزیز پرمهر شما و خانواده‌های محترم متواضعانه تقدیم  می‌کنم.
به حول و قوه الهی و به شکرانه نعمت سلامتی، سالی را که با تلاش بی‌وقفه شما عزیران در صحنه، عرصه دیگری از تلاش، آفرینش و بالندگی را با سرافرازی و عزت سپری کردیم و در میدان کارآفرینی و خلاقیت و بهره‌وری ضمن رعایت «اصلاح الگوی مصرف» توانستیم برگ‌های زرین دیگری را در یکی از حساس‌ترین صنایع کشورمان ورق بزنیم، گرچه انتظار و توقع بیش از این است که قله‌های ترقی را در صنعت جوان پتروشیمی با شتاب بیشتری طی کنیم.
بی‌شک ترسیم هدف‌های بلند و غرورآفرین از شاخصه‌های فجرآفرینان امت اسلامی ایران است و فرزندان این ملت در شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز همواره با اقتدار در عرصه‌ صنایع بومی رشد خواهند کرد و به پشتوانه ایمان، اخلاص و پشتکار شما گرامیان با عزمی جزم در پرتو فرامین مدبرانه مقام عظمای ولایت و رهبری عزیز و در راستای سیاستگذاری‌های دولت خدمتگزار و عدالت‌محور با سرلوحه قراردادن سیاست راهبردی «تفکر، توکل، تلاش» در انجام مأموریت‌های محوله برای دوام و بقاء صنایع پتروشیمی به سوی «شکوفایی و بالندگی» گام‌ بر خواهند داشت.
بی‌شک توسعه پایدار در پرتو تحمل دشواری‌ها و پایمردی همه عزیزان، متخصصان، اندیشمندان فرهیخته و نیروهای بالنده و جوان و تلاش همگانی رقم خواهد خورد.
در سال 1389 و طلیعه بهار و شکوفایی طبیعت می‌توان با توکل به ذات خالق قادر عالم و درایت و بصیرت و مجاهدت مضاعف شما عزیزان، دغدغه‌های توسعه مستمر صنایع بزرگ پتروشیمی را برطرف کرد و کارنامه‌ای درخشان‌تر از گذشته پدید آورد و رایحه امید و نشاط و شادکامی را در دل مردم شریف کشورمان نشاند.
در شروع سال 1389 یاد و خاطره مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رض) و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و به روان پاکشان درود می‌فرستیم و برای جانبازان و آزادگان سرافرازمان سلامتی و عمر با عزت مسئلت  می کنیم و برای طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دست به دعا برمی‌داریم.
امیدوارم جان و دلتان با توفیق ارتباط دائمی و عمیق با خدای سبحان همواره پر طراوت و شاداب باشد و در پرتو عنایات امام حاضر (عج) سالی پر از خیر و برکت و پیروزمندانه برای شما و خانواده محترم پیش رو باشد.
بار خدایا، حال و کار ما را بهترین حال و کار بگردان.
عید نوروز بر شما مبارک، درودهایم را پذیرا باشید.
سربلند و پیروز و منصور باشید
عبدالحسین بیات

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی