مقدس باد بهاران

بیست و ششمین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" منتشر شد

بیست و ششمین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" منتشر شد
(شنبه ۷ فروردین ۱۳۸۹) ۱۵:۲۵

بیست و ششمین شماره ماهنامه تخصصی پیام پتروشیمی با سه بخش «نوروزی»، «صنعت و گزارش» و «خانواده پتروشیمی» منتشر شد.

به گزارش نیپنا، این شماره با پیام نوروزی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی آغاز شده است. مهندس بیات در پیام نوروزی خود بر توسعه پایدار صنایع پتروشیمی بر اساس سیاست راهبردی «تفکر، توکل، تلاش» تاکید کرد.
گزارش بهاران، خانه تکانی کنیم!، نوروز در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نوروز و بانوان پتروشیمی در ماهشهر و نوروز با باغبان هااز جمله مطالبی است که می توانید در بخش «نوروزی» این شماره بخوانید.
گزارش دیدار مهندس بیات از پتروشیمی آبادان، حضور در کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت، حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی واحد هوای پتروشیمی فجر 2، و همچنین بازدید از جشنواره مدیریت انرژی ماهشهر از جمله گزارش دیدارهای مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که در این شماره درج شده است.
گزارش خودکفایی در صنایع پتروشیمی، موفقیت شرکت سهامی بندر امام به عنوان اولین شرکت ایرانی دریافت کننده عنوان پنج ستاره از بنیاد کیفیت اروپا (EFQM)، دهه فجر در صنایع پتروشیمی، آثار عمیق بحران مالی – اقتصادی جهانی، افت بازار ترکیبات استایرنی به دلیل رکود اقتصادی و مقاله سامانه مدیریت یکپارچه دارایی ها در حوزه تجهیزات ثابت از دیگر مطالبی است که می توانید در این شماره بخوانید.
گفتگو با محمدرضا نفری، پر کار ترین مترجم و مولف پتروشیمی و رضا جعفری نیاسر، کارمند نمونه سال 1387 از مطالب دیگر بیست و ششمین شماره ماهنامه تخصصی "پیام پتروشیمی" است.
همچنین در این شماره می توانید علاوه بر صفحات اخبار صنعت و خانواده پتروشیمی، شماره پنجم پیام پتروشیمی با موضوع "گام های بلند صنایع پتروشیمی در امر صادرات" را مرور کنید.
ادب و هنر، کارگاه در سالی که گذشت و کارگاه عکاسی از صفحات ویژه و پر خواننده پیام پتروشیمی است که می توانید با خواندن و پیگیری مطالب این صفحات ساعات خوشی را تجربه کنید.
علاقمندان می توانند برای مطالعه همه مطالب نشریه به آدرس
http://www.nipna.ir/payamepetroshimi-fa.html  مراجعه کنند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی