امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار کرد:

مسابقات ورزشی ویژه ساکنان صنایع پتروشیمی و مهمانان نوروزی

مسابقات ورزشی  ویژه ساکنان صنایع پتروشیمی و مهمانان نوروزی
(شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۹) ۱۵:۰۵

همزمان با فرارسیدن سال نو، امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر اقدام به برگزاری مسابقات دو و میدانی،دوچرخه سواری،دارت و طناب کشی ویژه آقایان در پارک ارم شهر شهید چمران نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر، در سال نو نیز مانند سال های گذشته و به منظور ایجاد شور و نشاط در میان ساکنان صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر و مهمانان نوروزی، شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر از تاریخ 2 فروردین ماه و به مدت 4 روز اقدام به برگزاری مسابقات دو و میدانی،دوچرخه سواری،دارت و طناب کشی ویِژه آقایان در پارک ارم شهر شهید چمران نمود که با استقبال پر شور این خانواده ها همراه بود.

بر اساس این گزارش، در روز نخست، مسابقه دو و میدانی با حضور 58 شرکت کننده برگزار شد که در این دوره شرکت کنندگان به گروه های پنج تایی تقسیم شده بودند و با پیشی گرفتن از حریفان خود به مرحله فینال راه پیدا  می کردند که  در پایان 5 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه به عنوان نفرات اول تا پنج معرفی شدند. 

در روز دوم این مسابقات، مسابقه دوچرخه سواری با حضور 25 شرکت کننده برگزار شد که رقابت در میان این شرکت کنندگان بسیار بالا بود و هر کدام از آنها به نحوی از شرایط مطلوب تری برخوردار بودند و در هر دور از این مسابقه با جلو افتادن از حریفان خود به مراحل سخت تری راه پیدا می کردند که در پایان پس از طی نمودن مراحل مختلف 5 نفر از این شرکت کنندگان عناوین اول تا پنج را کسب نمودند.

در روز سوم این مسابقات خانواده های زیادی برای تشویق و همراهی همسران خود که در مسابقه دارت شرکت کرده بودند حضور داشتند و در این مسابقه 64 نفر از شرکت کنندگان به رقابت پرداختند و با کسب نتایج برتر به مراحل بالا صعود پیدا کردند که در پایان این مسابقه نیز 5 نفر از برترین ها انتخاب شدند.

در روز پایانی این مسابقات خیل زیادی از جمعیت پارک ارم نظاره گر مسابقه طناب کشی بودند و شرکت کنندگان که رقابتی نزدیک و پایاپای داشتند به گروه های 8 نفره تقسیم بندی شدند و پس از چند مرحله نفس گیر سه گروه برتر این مسابقه معرفی شدند.

محمد رحمان جو از استان سیستان و بلوچستان که یکی از مهمانان نوروزی شرکت کننده در این مسابقات بود ضمن تبریک عید نوروز و سال و نو گفت: برگزاری چنین مسابقاتی موجب ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان مهمانان نوروزی می شود.

وی افزود: استان خوزستان جاذبه های تفریحی و سیاحتی زیادی دارد که از میان آنها می توان به پارک ارم اشاره کرد که باید از مسئولان این پارک که محیطی گرم و صمیمی را فراهم آوردند تشکر کنم.

رحمان جو اضافه کرد: پیشنهاد می کنم شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ماهشهر همکاری بیشتری با شرکت عملیات غیر صنعتی داشته باشند چرا که این شرکت می تواند برنامه های شاد و مفرحی را برنامه ریزی و اجرا کند.

روح الله شریفی از دیگر مهمانان نوروزی شرکت کننده در این مسابقات در حاشیه مسابقه طناب کشی با اشاره به  برگزاری مطلوب این مسابقات خاطر نشان کرد: مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و حضور پر رنگ مردم خون گرم جنوب سبب اشتیاق دو چندان مهمانان نوروزی شده بود که جا دارد از تمامی خواهران و برادران خوزستانی که چند روزی مهمان شهرهای آنها هستیم صمیمانه تشکر و سالی سرشار از موفقیت را برای آنها آرزو نمایم.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی موجب نشاط و خود باوری بیش از پیش در میان شرکت کنندگان می شود.

قربانعلی ذلفی مسئول اجرایی این مسابقات نیز در پایان ضمن تشکر از شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر که برگزاری این مسابقات مفرح را میزبانی نموده است یاد آور شد: شرکت عملیات غیر صنعتی همیشه پیشگام در فعالیت های فرهنگی-ورزشی و رفاهی منطقه ماهشهر بوده است و به عنوان یک بازوی پرتوان در ماهشهر نقش آفرینی می کند.

وی افزود: مدیریت عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر،امور ورزش، فرهنگی ، روابط عمومی و کلیه همکاران ما در این شرکت دست به دست هم دادند تا در این تعطیلات نوروزی لحظات مفرح و شیرینی را برای ساکنان صنایع پتروشیمی مستقر در این منطقه و مهمانان نوروزی فراهم کنند که این حرکت  موجب رضایت حداکثری مهمانان بود.

ذلفی در پایان یاد آور شد: شرکت کنندگان نهایت استفاده و رقابت را در این مسابقات داشتند ، که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در سال های آینده شاهد برگزاری هر چه بهتر مسابقاتی از این دست  باشیم.

گفتنی است در پایان هر یک از این مسابقات به شرکت کنندگان برتر هدایا و جوایزی اهدا شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی