مدیر نمایشگاه ایران پلاست اعلام کرد :

افزایش 72 درصدی مشارکت کنندگان خارجی ایران پلاست هفتم

افزایش 72 درصدی مشارکت کنندگان خارجی ایران پلاست هفتم
(سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹) ۱۳:۱۶

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 2010 اشاره به اینکه ثبت نام و جانمایی اینترنتی ویژگی بارز دوره هفتم نمایشگاه است، از حضور 250شرکت خارجی از 21کشور جهان در هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در تهران خبرداد.

هادی زنوزی اصل مدیر نمایشگاه ایران پلاست در گفتگو با ستاد خبری ایران پلاست 2010، با اعلام این خبر گفت: براساس فهرست  فعلی ثبت نام کنندگان 207 شرکت خارجی حضورشان در ایران پلاست  2010  قطعی شده است وبراساس درخواست های مشارکت شرکت های خارجی  در ایران پلاست هفتم تعداد شرکت های خارجی حاضر در ایران پلاست 2010  تا چند روز آینده به 250 شرکت از 21 کشور می رسد.
وی اضافه کرد : شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، اتریش، سوئیس، هلند، هند، کره جنوبی، ترکیه، تایوان، چین و پرتغال در قالب غرفه ملی و شرکت هایی نیز از کشورهای هلند، پاکستان، اسپانیا، اسکاتلند، فرانسه و امارات به طور مستقل در نمایشگاه ایران پلاست 2010 حضور خواهند یافت.
وی خاطرنشان کرد :در مقایسه با دوره قبل  تا این لحظه از ثبت نام ها شاهد رشد 72 درصدی حضور شرکت های خارجی در این دوره هفتم ایرن پلاست هستیم که با توجه به وضع تبلغاتی منفی رسانه های غربی علیه ایران  و بحث  تحریم های تجاری و صنعتی علیه ایران،  این رشد مشارکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه بین المللی ایرانی  رکورد خوبی در کارنامه ایران پلاست است.
زنوزی اصل با اشاره به اجرای اینترنتی ثبت نام ها و جانمایی ها در این دوره نمایشگاه که از مزایایی مهم این دوره به شمار می رود گفت:به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد تا در دوره آینده  ثبت نام شرکت های خارجی نیز از طریق اینترنت و به صورت آن لاین صورت بگیرد که در این دوره  ثبت نام های خارجی را با هماهنگی های بیشتر انجام داده ایم اما امیدواریم که در دوره های بعد از شرکت های خارجی نیز به صورت آنلاین ثبت نام کنیم.
هفتمین  نمایشگاه ایران پلاست از دوم تا پنجم تیرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد . این نمایشگاه بین‌المللی با هدف توسعه صنایع پلاستیک و لاستیکی کشور، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته به آن و توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی و انتقال و تبادل فناوری‌های پیشرفته برگزار می‌شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی