در پنجمین گردهمایی روسای ایمنی و آتش نشانی پتروشیمی ها اعلام شد

کاهش 40 درصدی حوادث صنعت پتروشیمی

کاهش 40 درصدی حوادث صنعت پتروشیمی
(شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۹) ۱۵:۳۹

مدیر امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اجرایی شدن طرح جامع مدیریت بحران یکپارچه در شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد.

 

 

به گزارش نیپنا و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس؛ قدرت الله نصیری در پنجمین گردهمایی روسای ایمنی و آتش نشانی در مجتمع پتروشیمی زاگرس در عسلویه ضمن تشریح برنامه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جهت ارتقاء سطح ایمنی و مدیریت بحران ، گفت : در سال جاری در اکثر شرکت های صنایع پتروشیمی کشور پروژه های پدافند غیر عامل اجرایی خواهد شد.

نصیری از کاهش 40 درصدی حوادث صنعت پتروشیمی خبر داد و با ذکر این مطلب که امسال برای احداث مرکز آموزش HSE و مرکز مدیریت بحران در منطقه عسلویه و ماهشهر تمام تلاش خود را خواهیم کرد،گفت : در تاریخ 18 و 19 خرداد ماه سال جاری همایش امنیت در حوزه فناوری اطلاعات در عسلویه برگزار خواهد شد.

وی افزود :در سطح تمامی شرکت های صنایع پتروشیمی ممیزی جامع ایمنی و آتش نشانی صورت خواهد گرفت.

قدرت الله نصیری با تأکید بر همگام شدن با جامعه جهانی در رابطه با مقررات بین المللی و  نظیر  CLP   GHSبرنامه ریزی برای آموزش کلیه اعضاء کمیته های پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در سال جاری خبر داد و تصریح کرد : هم اکنون پنج عنوان کتاب تخصصی در حوزه ایمنی ، سه جلد در حوزه بهداشت صنعتی و دو جلد در حوزه محیط زیست ترجمه و تالیف شده است.

گفتنی است؛ پنجمین گردهمایی روسای ایمنی و آتش نشانی در مجتمع پتروشیمی زاگرس برگزار

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی