پتروشیمی بندرامام پیشرودر امر بهینه سازی و بهره وری

پتروشیمی بندرامام پیشرودر امر بهینه سازی و بهره وری
(چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۹) ۱۲:۱۹

پتروشیمی بندرامام طی آئینی از سرارزیابان پرتلاش و پروژه های خود در زمینه بهره وری و بهینه سازی مصرف به عنوان پیشرو در انجام اقدامات بهبود و بهره وری تجلیل کرد .

مدیر تولید شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در این آیین اظهار داشت : از اهداف مهم بهره‏وری و بهینه سازی مصرف در این شرکت می‏توان به کاهش هزینه ها ، افزایش تولید و خدمات، افزایش کیفیت و استفاده بهینه از زمان اشاره کرد. وی گفت : هر یک از ما باید به وظیفه خود در خصوص درست مصرف کردن و صرفه جویی بیشتر بیاندیشد و قدر منابع مورد نیاز تولید را بداند زیرا بهره‏وری و بهینه سازی مصرف بدون ارتقای کیفیت، امری بیهوده است.
مهندس حمید وفایی گفت : اگر بخواهیم به بهبود مستمر و پایدار و به سطح استاندارد برسیم باید همه مدیران ، کارشناسان و کارکنان هدف ها و شاخص ها را در دستور کار روزانه و اجرایی خود  قرار دهند تا فردایی بهتر از امروز داشته باشیم .
مدیر تولید شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام شاخص های انتخاب پروژه های برتر در این آیین را جایگزین نمودن منابع داخلی به جای منابع خارجی ، بهبود شاخص‌های تعمیراتی، کاهش ضایعات تولید، خوراک و مواد شیمیایی و شناسائی حلقه‌های علیت در نامتعادل بودن مصرف ذکر کرد
مهندس حمید وفایی از دیگر شاخص های پروژه برتر در زمینه مصرف بهینه را مدیریت زمان و بهینه سازی ساعات کاری کارکنان ، برنامه ریزی برای اصلاح و افزایش ظرفیت واحدهای موجود و از رده خارج کردن واحدهای فرسوده و غیراقتصادی ، استقرار و کالیبره نمودن سیستم های اندازه گیری در طراحی، نصب و بهره برداری ، الزام مجتمع‌ها به منظور رسیدن به موارد مختلف استانداردها و شاخص‌های مندرج در مدارک فنی ، مهندسی و اجرا و خرید تجهیزات عنوان کرد.
در وی همچنین تلاش شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برای دستیابی به چشم انداز تدوین شده را خواسته تمام همکاران بر شمرد .
در این مراسم گوشه ای از تلاش مدیریت و کارکنان شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام باذکر نمونه هایی از اقدامات انجام شده در امر بهره وری و مصرف بهینه در قالب اسلاید به نمایش گذاشته شد و در پایان به پروژه های برتر لوح یادبودی اعطا شد .
در این مراسم که مدیران پتروشیمی بندرامام و شرکت های تابعه ، اعضای ستاد اصلاح الگوی مصرف و روسای تضمین کیفیت حضور داشتند ارزیابان نمونه نیز با اهدای لوح تقدیر مورد تشویق قرار گرفتند.

 

 

 


  

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی