مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

توسعه باید در خدمت انسان و منزلت انسانی قرار گیرد

توسعه باید در خدمت انسان و منزلت انسانی قرار گیرد
(پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹) ۱۲:۳۹

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رشد انسان را در گرو آرامش و تعادل دانست و گفت: انسان نمی تواند رشد کند مگر اینکه به تعادل برسد و در آن صورت است که آرامش و سکون خواهد داشت.

مهندس بیات صبح امروز 20 خرداد 1389 در اولین جلسه رؤسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه که با حضور حجه الاسلام و المسلمین صادق زاده، رئیس ادارات و کارخانجات شورای مرکزی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد گفت: امید است با تلاش و کوشش رؤسا و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ماهیت جامعه به سمت اجرای شاخص های مورد تایید امام زمان پیش رود.
به گزارش نیپنا، مهندس بیات افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همه توان از همه اهداف و برنامه های اصولی و هوشمندانه برای انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر حمایت می کند.
وی خاطر نشان کرد: باید دقت شود تا زرق و برق توسعه و پیشرفت کشور موجب نشود تا کرامت و شأن و منزلت انسانی در خدمت توسعه قرار گیرد بلکه باید همه فعالیت ها در خدمت اشرف مخلوقات باشد.
مهندس بیات با مهم خواندن بحث هدف گذاری در برنامه ها افزود: در اصول مدیریت اگر برای امری هدف گذاری و برنامه ریزی و در اجرا ارزیابی بر اساس شاخص ها نباشد محصول آن اقدام و فعالیت مشخص نیست.
وی با اشاره به آیه "وما خلقت الجن والانس الا لیعبدون" گفت: باید در بستر توسعه، بستر عبادت که خود بستر معراج انسان است را فراهم سازیم و نباید در شرایط کاری پیچیده برای رسیدن به اهداف توسعه، زیرساخت های اساسی از بین برود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر انتخاب صحیح مدیران مجموعه گفت: برای اینکه توسعه در خدمت انسان و منزلت انسانی قرار گیرد، باید در انتخاب کسانی که در جایگاه های مدیریتی قرار می گیرند دقت شود و همکاران امر به معروف و نهی از منکر باید در این زمینه همکاری کنند.
وی افزایش بهره وری و بازدهی کل مجموعه پس از اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها راخواستار شد و اظهار داشت: برای افزایش بازدهی و ارزش افزوده صنعت، باید مدیران با ایمان، متعهد و متخصص را در کار بگنجانیم تا در کنار آن ساختن جامعه و شکل گرفتن مفهوم توسعه را شاهد باشیم.
مهندس بیات خاطر نشان کرد: باید برای توسعه صنعت پتروشیمی در کشور و در کنار آن افزایش رفاه اجتماعی و تولید ثروت در کشور، بسترهای اجتماعی لازم فراهم شود تا مشکلات اجتماع کم شده و جامعه جمهوری اسلامی در بستر عبادت به معراجی که خدای سبحان برای انسان درنظر گرفته برسد تا شایستگی رسیدن به دست امام زمان (عج) را داشته باشد.
وی نحوه برخورد در فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را بسیار حیاتی و مهم دانست و افزود: در مسیر  احیای امر به معروف و نهی از منکر نباید به گونه ای رفتار شود که به ریشه این اصل آسیب برسد.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رشد انسان را در گرو آرامش و تعادل دانست و گفت: انسان نمی تواند رشد کند مگر اینکه به تعادل برسد و در آن صورت است که آرامش و سکون خواهد داشت.

همچنین در این جلسه حجه الاسلام و المسلمین صادق زاده، رئیس ادارات و کارخانجات شورای مرکزی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور، فلسفه امر به معروف و نهی از منکر را محبت دانست و در خصوص وظایف شوراهای احیای امر به معروف و نهی از منکر سخن گفت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی