امروزه ایران پلاست یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های پلاستیک خاورمیانه است

امروزه ایران پلاست یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های پلاستیک خاورمیانه است
(چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۹) ۱۰:۱۲

مدیر عامل شرکت شیمیدانان فرزان تاکید کرد : امروزه ایران پلاست یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های پلاستیک خاورمیانه است و بهتر است هر سال برگزار شود.

علیرضا خجسته مدیر عامل شرکت شیمیدانان فرزان معتقد است در منطقه خاورمیانه ایران یکی از کشورهای بزرگ تولیدکننده مواد پتروشیمی است و در 10 سال آینده چیزی حدود 30 میلیون تن فرآورده‌های پتروشیمی خواهیم داشت و ایران بزودی در منطقه به برترین جایگاه در این زمینه خواهد رسید و این ظرفیت در صنایع پتروشیمی ایران وجود دارد.

وی افزود: ایران پلاست نقش خیلی خوبی در عرضه و معرفی محصولات پتروشیمی و صنعت پلاستیک ایران داشته است و امروزه تولیدات پتروشیمی ایران پاسخ گوی تولیدکنندگان صنعت پلاستیک در زمینه های مختلف نظیر لوازم خانگی، صنعت ساختمان و صنعت خودرو سازی است و بزودی این تولیدات در همه زمینه ها می تواند تامین کننده نیازهای تولیدکنندگان باشد و ایران پلاست با توجه به وجود این ظرفیت ها گوی رقابت را از سایر نمایشگاه های منطقه ربوده است و حتی در بلند مدت ایران پلاست در سطح جهانی نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

علیرضا خجسته مدیر عامل شرکت شیمیدانان فرزان با اشاره به اینکه امروزه کشورهای چین و شرق آسیا از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان مواد پتروشیمی ایران هستند، خجسته در گفتگو با ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست افزود: دستاوردهای شرکت ما در نمایشگاه ایران پلاست خیلی چشم گیر بوده است و این دستاوردها در واقع نتیجه فعالیت خوب دست اندرکاران نمایشگاه ایران پلاست بوده است که توانسته اند جنبه های حضور بین المللی تولیدکنندگان صنعت لاستیک و پلاستیک را در این نمایشگاه فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه تولیدات پتروشیمی و صنعت پلاستیک ایران بسیار گسترده است،گفت: به نظر من بهتر است که ایران پلاست هر ساله برگزار شود زیرا ظرفیت لازم در تولیدکنندگان ایرانی مواد اولیه صنعت پلاستیک وجود دارد که با توجه به حجم بالای تولیدات خود هر ساله در این نمایشگاه حرفی برای گفتن داشته باشند. شرکت شیمی دانان فرزان با سابقه بیش از 30 ساله خود ، هم اکنون ارائه کننده ماشین‌آلات تولید بلوک های سقفی و دیواری و مواد اولیه پلاستوفوم، موادپلی‌اورتان، تامین کننده انواع قالب های پلاستیک جهت قالب گیری بتن است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی