نایب رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران:

ایران پلاست همسطح نمایشگاه ژاپن است

(شنبه ۵ تیر ۱۳۸۹) ۱۲:۲۳

نایب رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران در بازدید از نمایشگاه ایران پلاست گفت:نمایشگاه ایران پلاست را با نمایشگاه ژاپن در یک سطح می بینم.

به گزارش ستاد خبری هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست،ابراهیمی در جریان این بازدید که صبح روز جمعه انجام شد گفت: به نظر می رسد که در این نمایشگاه شرکت های تخصصی خوب و شایسته ای حضور دارند.
وی ادامه داد:حضور اتحادیه پلاستیک ،نایلون و ملامین در این نمایشگاه بسیار موثر ، چشم گیر و اثر گذار بوده است.
وی اضافه کرد : از همان زمان که ما متکی به واردات بودیم تاکنون اتحادیه به واسطه تخصص اعضایش نقش مهمی را در سامان دادن این صنعت ایفا کرده است.وی ادامه داد تا همین چند ماه پیش ساخت سیستم بازیافت در ایران ضعیف بود اما امروز من در بازدید خودم شاهد این بودم که شرکت های زیادی در این حوزه شکل گرفته اند.
وی ادامه داد در مذاکره ای هم که با اعضای اتحادیه داشتیم آنها تاکید داشتند که شرایطی فراهم شود تا پلاستیک این طلای کثیف با حمایت دولتی در کشور خودمان بازیافت شود واز ارزش افزوده آن در کشور بهره ببریم و مجبور نباشیم آن را به چین بفرستیم.
وی گفت در گفتگو با غرفه داران عمده ترین مشکلی که مطرح شد بحث تهیه مواد اولیه بود و از ما خواستند که برای رقابتی شدن شرایطی فراهم کنیم که مواد اولیه با قیمت خوب و مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.
به گفته وی اتحادیه باید پیام صنایع کوچک را به گوش مسولان ذیصلاح در حوزه صنایع،بازرگانی و غیره برساند.
وی در پاسخ به این سوال که نقش تشکل های صنعت پلاستیک را در رونق و کمک به این صنف چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: تشکل ها خوب عمل کرده اند و احترام تولید کنندگان به اتحادیه پلاستیک ، نایلون و ملامین به نظرم کم نظیر بوده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی