مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد:

صدور دانش فنی و خدمات فنی و مهندسی اولویت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی است

صدور دانش فنی و خدمات فنی و مهندسی اولویت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی است
(شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۹) ۱۵:۵۲

مراسم تودیع مدیر عامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و معارفه سرپرست این شرکت امروز (12 تیرماه) با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برگزارشد.

 به گزارش نیپنا؛ مهندس بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم تودیع اسماعیل قنبری و معارفه غلامرضا جوکار با تاکید به جایگاه ویژه شرکت پژوهش و فناوری و نقش این شرکت در ارتقاء جایگاه دانش فنی صنایع پتروشیمی گفت: توان مهندسی برجسته و نیروی بالقوه شرکت پژوهش و فناوری، مسئولیت سنگینی را بر دوش کارکنان این شرکت در جهت رشد و توسعه صنعت پتروشیمی نهاده است.

وی افزود: با توجه به نقش و وظایف جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده نزدیک ، امیدواریم شاخه های پژوهش و فناوری این شرکت در صنعت پتروشیمی جایگاه خود را مستحکم تر از گذشته نماید.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به آرمان "دانش محوری" در این شرکت، خاطر نشان کرد: صدور دانش فنی و خدمات فنی و مهندسی از اولویت های بسیار مهم شرکت پژوهش و فناوری و از اهداف و برنامه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که امیدواریم با تلاش و همت پژوهشگران و نخبگان این شرکت  و با تحقق این اهداف، جایگاه صنعت پتروشیمی بیش از پیش ارتقاء یابد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در ادامه از زحمات و تلاش مدیران عامل و مسئولین صنعت پتروشیمی در سنوات گذشته  و به ویژه مدیران شرکت پژوهش و فناوری در مراکز تقدیر و تشکر کرد و گفت: یکی از چهره هایی که در فرایند تحقیق و پژوهش صنعت پتروشیمی بسیار تاثیر گذار بود، مهندس قنبری هستند که نمی توان زحمات ایشان را در پیشبرد اهداف شرکت انکار کرد.

وی افزود: تغییر و تحول از ضرورت های اساسی یک سازمان رو به رشد است و این تغییر در راستای افزایش توانمندیهای سازمان انجام شده است .

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زمینه و بستر سازی موفقیت های پژوهشی و فناوری بسیاری در سالهای گذشته ایجاد شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد به ثمر نشستن این موفقیت ها در سایه آرامش و تعامل همه کارکنان شرکت پژوهش و فناوری در سطح صنایع پتروشیمی باشیم.

وی در خاتمه برای سرپرست جدید شرکت پژوهش و فناوری و همه کارکنان این شرکت آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

هدف خدمت است

اسماعیل قنبری مدیر عامل پیشین شرکت پژوهش و فناوری در مراسم تودیع خود گفت: از تلاش و همکاری تمام همکاران و مدیران و مسئولین این شرکت در مدت مدیریت بنده در این شرکت تشکر و قدردانی می کنم و برای سرپرست جدید نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

وی افزود: مسئولیت در یک سازمان حکم مسابقه دوی امدادی دارد، که در یک مقطع فرد دونده باید برای توانمندی بیشتر گروه، مسئولیت و یا به اصطلاح چوب مسابقه را به نفر تازه نفس تحویل دهد و من امیدوارم مهندس جوکار با تجربه و توانی که از وی و همه همکاران سراغ دارم، نتایج بسیار ارزشمندی را برای شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به ارمغان آورد.

اسماعیا قنبری گفت: هدف من در مدت تصدی مدیریت عاملی این شرکت خدمت بود و برای کسی که هدفش خدمت باشد، تفاوتی ندارد در چه سنگری خدمت گذاری می کند.

  

ارتقاء جایگاه دانش محوری درصنعت پتروشیمی

 همچنین در این مراسم، غلامرضا جوکار سرپرست شرکت پژوهش و فناوری گفت: در مدت پنج ماهی که رئیس هئیت مدیره شرکت پژوهش و فناوری بودم، تمام تلاش و هدفم  این بود که با هم افزایی و استفاده از تجربیات صنعتی، جایگاه پژوهش و فناوری را در صنایع پتروشیمی بهبود بخشیم.

وی گفت: در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد تا هدف این شرکت را از دیدگاه پژوهشی به سمت ارتقاء دانش و دانش محوری هدایت نمائیم.

جوکار با اشاره به تاکید مدیریت عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بحث پژوهش و فناوری، اظهار کرد: امیدوارم با همت و تلاش همکارانم و با توجه به راهبرد جدید شرکت، شاهد شکوفایی دانش فنی مورد نیاز صنایع پتروشیمی باشیم.

سرپرست شرکت پژوهش و فناوری از همکاران خود در این شرکت خواست که با سرلوحه قرار دادن راهبرد توکل، تفکر و تلاش، برای تحقق اهداف و آرمان ارزشمند این شرکت همت و کار خود را مضاعف نمایند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی