در راستای حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت داخل

خط تولید شیرآلات کنترل و اطمینان شرکت نهادین آرمان با حضور مهندس بیات افتتاح شد

خط تولید شیرآلات کنترل و اطمینان شرکت نهادین آرمان با حضور مهندس بیات افتتاح شد
(سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹) ۱۴:۵۹

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن بازدید از کارخانه شرکت نهادین آرمان، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع مکانیکال سیل، خط تولید انواع شیرآلات کنترلی و اطمینان این شرکت را افتتاح کرد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز (15 تیر ماه) ضمن بازدید از کارخانه شرکت نهادین آرمان، اولین و بزرگترین تولید کننده انواع مکانیکال سیل و DRY GAS SEAL، خط تولید انواع شیرآلات کنترل و اطمینان این شرکت را افتتاح کرد.

به گزارش نیپنا؛ مهندس بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: فعالیت این شرکت در زمینه ساخت داخل به 13 سال پیش مربوط می شود و این شرکت توانست به مدد همت و تلاش خود، اینک به بزرگترین تولید کننده انواع مکانیکال سیل تبدیل شود.

وی ضمن تبریک و تشکر از مدیریت این شرکت به خاطر تقویت توان بالقوه خودکفایی کشور و دانش فنی در مجموعه شرکت نهادین آرمان، افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی و گسترش حمایت های صنایع پتروشیمی و شرکت اسپک از ساخت داخل، این شرکت با کسب دانش فنی، قدم بزرگی در جهت ساخت تجهیزات حساس مورد نیاز صنایع پتروشیمی برداشته است.

یکی از نقش های شرکت ملی صنایع پتروشیمی حمایت از خودکفایی و ساخت داخل است، بنابراین ضمن حمایت از بخش خصوصی در زمینه ساخت اقلام و تجهیزات مورد نیاز صنایع پتروشیمی، توصیه می شود که افق دید این شرکت فراگیرتر از گذشته در نظر گرفته شود تا بازارهای جهانی نیز توسط کالاهای ایرانی تصاحب شود.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به نقش و حمایت مالی و اعتباری بانک ها از بخش خصوصی تاکید کرد و خواستار آن شد که بانکها در جهت رشد و توسعه ساخت داخل و خودکفایی منابع کافی و لازم را در اختیار صاحبان صنایعی قرار دهند که قدم مهمی در مسیر خودکفایی و رشد و ارتقاء اقتصاد کلان کشور برمی دارند.

شرکت نهادین آرمان در سال 1377 تاسیس شد. این شرکت با ساخت بیش از 30 هزار نوع قطعه از انواع مکانیکال سیل و DRY GAS SEAL، انواع محصولات گرافیتی، کاربایدی و تفلونی به عنوان  اولین و بزرگترین تولید کننده این کالاها در کشور و خاورمیانه، توانسته است با اخذ نمایندگی انحصاری با شرکت های SANDVIK سوئد، BAYER  آلمان، SGL آلمان، DUPONT  آمریکا، FLUOROCARBON  و  WELDLOGIC انگلیس نسبت به افزایش توان علمی و ارائه محصولات با کیفیت برتر اقدام کند.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی