معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در همایش فرماندهان بسیج:

راه نجات کشور چیزی جر تفکر بسیجی نیست

راه نجات کشور چیزی جر تفکر بسیجی نیست
(چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۹) ۱۳:۰۲

همایش سراسری فرماندهان بسیج وزارت نفت امروز (16 تیر ماه) با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

 به گزارش نیپنا؛ مهندس بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این جلسه با تاکید بر حمایت همه جانبه از محوریت ولایت فقیه و حفظ ستون محکم انقلاب اسلامی، گفت: جامعه بسیج باید به عنوان یک الگوی مطرح در دنیا معرفی شود و تفکر بسیجی، کار بسیجی در صحنه های مختلف صنعت بسیار مهم و تاثیر گذار است.
وی افزود: بسیجیان باید فکر کنند که در صحنه های خدمت گذاری، چگونه و به چه میزان می توانند تاثیر گذار باشند. باید تمام توانمندیهای بسیجیان در جهت رشد و پیشرفت کشور شناسایی شود.
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در دوره دفاع مقدس آنچه موجب برتری بسجیان بر دشمن بعث می شد، سلاح ایمان، تفکر و فرهنگ بسیجی بود که در همه امور جاری و ساری بود.
مهندس بیات از بسیجیان خواست که در کنار تمام فعالیت های خود دو موضوع مهم خود سازی و افزایش بصیرت را مد نظر قرار دهند و در ادامه افزود: تمام نیروهای بسیجی باید بر روی ارائه راه کارهای بهبود مستمر و شناسایی آن متمرکز شوند.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: راه نجات کشور، چیزی جر تفکر بسیجی نیست و با مطرح شدن بحث های تحریم کشور، تفکر بسیجی باید برای خنثی کردن تحریم ها، آگاهانه تر از گذشته عمل کند.
وی اظهار کرد: نیروهای بسیج باید دراجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی مدافع آن باشند، چرا که این دستور از سوی ولی فقیه و یک وظیفه دینی و شرعی برای همه ماست.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی