مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

گزینش میعادی است برای انتخاب انسان‌های فرهیخته

گزینش میعادی است برای انتخاب انسان‌های فرهیخته
(یکشنبه ۳ اَمرداد ۱۳۸۹) ۱۰:۵۹

مراسم معارفه مدیر جدید هسته گزینش شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش نیپنا در این مراسم، مهندس بیات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اهمیت گزینش نیروی انسانی گفت: گزینش میعادی است برای انتخاب انسان‌های فرهیخته که بتوانند با تلاش و کوشش جدی و بی‌منت  چرخ‌های صنعت پتروشیمی را به حرکت درآورند.
وی با اشاره به حضور نیروهای مومن و متعهد بسیار در صنعت پتروشیمی افزود: انسان‌های فرهیخته‌ای که وارد صنعت پتروشیمی شدند نشان می‌دهند که گزینش این شرکت روند خوبی را طی کرده است.
بیات با بیان اینکه سازمان‌ها به ویژه سازمان‌های دولتی نمی‌توانند زحمات نیروی انسانی را جبران کنند افزود: به همین دلیل باید افرادی وارد این عرضه شوند که بتوانند خدمات خود را با هدف خدمت به خلق و خدا انجام دهند.
وی از خدمات و تلاش‌های آقای قاسمی در زمانی که این سمت را بر عهده داشتند به نیکی یاد کرد و برای آقای غنی لو نیز در این سمت آرزوی موفقیت کرد.
قاسمی مدیر بازرسی و مدیر پیشین هسته گزینش با اشاره به حضور فعال آقای غنی لو در سال‌های گذشته در هسته گزینش گفت: ایشان از نیروهای فعال این بخش بوده‌اند.
 وی افزود: توصیه من به ایشان رعایت قانون و مقررات با نگاه موثق و باز و رعایت شأن همکاران است.
وی تاکید کرد : امیدوارم ایشان شرایطی را فراهم کنند که همکاران و مدیران با احساس امنیت کار کنند ضمن اینکه همه قوانین و مقررات رعایت می‌شود.
غنی لو، مدیر هسته گزینش شرکت ملی صنایع پتروشیمی که پیش از این سرپرست این مجموعه بود هم با اشاره به سابقه 20 ساله‌اش در گزینش گفت: گزینش مجموعه وزارت نفت کم حاشیه‌ترین مجموعه گزینش در کشور است و خوشبختانه بیشترین تعامل هم در این مجموعه وجود دارد.
وی با اشاره به تعداد محدود کارکنان این واحد گفت: علی رغم این محدودیت با چند برابر ظرفتی مشغول خدمت رسانی به همکاران هستیم و خوشبختانه هسته گزینش شرکت ملی صنایع پتروشیمی وجهه و چهره خوبی در میان همکاران دارد.
تودیع غنی لو

تودیع غنی لو

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی