پتروشیمی شهید تندگویان واحد نمونه وزارت نفت شد

پتروشیمی شهید تندگویان واحد نمونه وزارت نفت شد
(سه شنبه ۲۶ اَمرداد ۱۳۸۹) ۱۰:۰۳

پتروشیمی شهید تندگویان از میان واحدهای نمونه معرفی شده از سوی شرکت های اصلی صنعت نفت با توجه به شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال 88 برای شرکت در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.


 پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان واحد نمونه وزارت نفت در سال 88 معرفی شد.

به گزارش نیپنا، مدیرتعالی این شرکت تاکید کرد: پتروشیمی شهید تندگویان از میان واحدهای نمونه معرفی شده از سوی شرکت های اصلی صنعت نفت با توجه به شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در سال 88 به لحاظ ارتقای کارآمدی و بهره وری، توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و ارائه خدمات بهتر و سریعتر به ارباب رجوع به عنوان واحد نمونه در مجموعه صنعت نفت برگزیده و برای شرکت در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
به گفته کریمی، این افتخار نتیجه برنامه ریزی، تلاش و عملکرد جمعی کارکنان مجتمع بوده است.
مجتمع پتروشیمی تندگویان تنها تولیدکننده چیپس پلی‌استر در ایران است و محصولات تولیدی آن برای تولید الیاف و پنبه مصنوعی برای صنایع نساجی، صنایع تولید فیلم‌های پلاستیکی، تولید انواع بطری‌های نوشابه، قوطی و ظروف مورد استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی، دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این مجتمع هم‌اکنون نزدیک به 25 تا 35 درصد نیاز کارخانه‌های نساجی و بطری‌سازی کشور را تامین می‌ کند.
مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه گذاری 1004 میلیون دلاری در دو فاز احداث شد که هر فاز تولیدکننده محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) با ظرفیت 400 هزار تن در سال است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی