آشنایی با مفاهیم مدیریت استراتژیک در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آشنایی با مفاهیم مدیریت استراتژیک در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۹) ۱۲:۱۰

به منظور تبیین اجرای پروژه مدیریت استراتژیک در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی نشستی با حضور مدیر عامل این سازمان و نمایندگان مشاور این پروژه، کلیات و مفاهیم مدیریت استراتژیک بررسی شد.

به منظور تبیین اجرای پروژه مدیریت استراتژیک در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی نشستی با حضور مدیر عامل این سازمان و نمایندگان مشاور این پروژه، کلیات و مفاهیم مدیریت استراتژیک بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، طی این نشست ضمن تشریح کلیات و سرفصل های مختلف پروژه مدیریت استراتژیک توسط مشاور اجرای پروژه، مشتمل بر عناوینی همچون  تعریف و تاریخچه آن، کارکرد و مراحل تدوین، اجرا و ارزیابی، یزدانی،  مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن اشاره به دستور العمل معاون وزیر مبنی بر اجرای پروژه استراتژیک در سازمان، نکاتی را در خصوص اجرای صحیح و اصولی این پروژه متذکر شد.

در ادامه نشست به منظور اجرای بهینه این پروژه که تأثیری به سزا در ارتقای کارکرد سازمانی خواهد داشت، بر همکاری کلیه مدیران و رؤسای واحدهای سازمان جهت پیش برد اهداف پروژه مدیریت استراتژیک و  معرفی اعضای شورای راهبری، کمیته اجرائی و صدور احکام اعضاء تأکید شد.

همچنین علی یزدانی خواستار تهیه مطالب ارائه شده طی این جلسه توسط واحد برنامه ریزی و اطلاعات مدیریت و ارسال آن به مدیران و رؤسای واحدها به منظور برگزاری نشست های هم اندیشی در نشست های بعدی شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی