اجلاس مسئولین و روسای امور اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه مستقر در ماهشهر

اجلاس مسئولین و روسای امور اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه مستقر در ماهشهر
(چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۹) ۰۸:۵۲

مسئولین و روسای امور اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه مستقر در ماهشهر به منظور بررسی و ایجاد یک فضای متفاوت برای تعامل ، ایجاد ارتباط اثر بخش صف وستاد ...

مسئولین و روسای امور اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه مستقر در ماهشهر به منظور بررسی و ایجاد یک فضای متفاوت برای تعامل ، ایجاد ارتباط اثر بخش صف وستاد ، درک واقعی از مسائل ، مشکلات وپاسخگویی به آن ها ، همدلی و هم رایی ،تشریح وتوصیف سیستم های جدید سازمان و استفاده از خرد جمعی در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام گردهم آمدند
در ابتدای این گردهمایی یک روزه مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن ابراز خرسندی از  حضور در جمع مسئولین و روسای امور اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های تابعه ، فعالیت های امور اداری را مفید دانست و اظهار داشت : یکی از مهمترین موضوعات مهم و مورد  توجه جدی امور اداری ها باید جذب نیروی متخصص و کارآمد برای شرکتها ومجتمع ها باشد .
مهندس رضا امیری افزود : دنیای امروز دنیای دانایی است و آموزش به سمت تخصص گرایی در حرکت است و کسب مهارت و تخصص  زمینه ساز حفظ و امنیت شغلی است . اگر در این مسیر بستر مناسب ایجاد شود هر کسی در کار خود خلاق خواهد شد .
وی افزود : طراحی درست و مناسب نقش نیروی انسانی در تحول سازمان بسیار موثر است بطوریکه باید همواره بیاندیشیم " که آیا واقعاً یک افق بلند مدت در خصوص نیروی انسانی در سازمان خود داریم " " آیا دارای سازمانی فعال و پویا با نیروی انسانی مجرب هستیم " وی افزود : در خصوص انگیزش ونگهداری از نیروی انسانی اهتمام جدی داشته باشیم زیرا نیروی انسانی به عنوان نیروی اصلی تحول در سازمان است و تنها با بهبود کیفیت و بازدهی نیروها می توان صنعت را پویا نگه داشت
مدیر عامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام تصریح کرد : باید بیشتر به مهارت ها و تخصص مورد نیاز توجه شود و ازمدرک گرایی که تبدیل به معضلی بزرگ در جامعه شده است دوری کنیم همچنین قبل از ورود افراد به صنعت پتروشیمی باید فکر ، رفتار ، دانش و مهارت لازم و مناسب در دوره کارورزی به صورت تخصصی به افراد منتقل شود .
در ادامه اجلاس حجت اله طالبی رییس کل برنامه ریزی منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی سخنانی امور اداری را شریک راهبردی سازمان ، مشاور در سازمان ، مدافع کارکنان و پیشگام در مدیریت تغییر  ذکر کرد و گزارشی از کلیات حوزه مدیریت منابع انسانی ، فنی سازی مشاغل سازمانی ، برنامه ریزی منابع انسانی و آموزش توسعه ارائه داد.
آقای یاریگر روش معاون مدیر اداری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تجهیز منابع انسانی هم در مورد " دانش بنیان کردن نظام اداری از طریق بکارگیری اصول مدیریت دانش " سخنرانی و بر    جمع آوری و استفاده از دانش افراد با تجربه  برای تداوم کار صنعت تاکید کرد.
وی گفت باید با خردورزی سعی در ایجاد ارتباط و تبادل افکار کنیم و این امر یکی از راهکارهای اساسی دست یابی به تحول سازمانی است .وی خواستار توجه بیشتر به کیفیت آموزش درصنعت پتروشیمی شد  و اظهار داشت نقش دانش در تولید محصولات به شدت افزایش یافته و یکی از برنامه های صنعت پتروشیمی تربیت نیروی متخصص ارزشی است .
وی گفت : آگاهی وخرد چیزی نیست که تنها مختص عالترین مقام سازمان باشد بلکه باید به صورت گسترده در کل یک سازمان جاری باشد و اگر بخواهیم توسعه پایدار داشته باشیم باید همه ارکان سازمان در مسالهدخیل شوند و همه خود را در این امر سهیم بدانند.
در این گردهمایی مدیران و روسای امور اداری شرکت های تابعه  مستقردر ماهشهر مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان نمودند و مسئولین مربوطه نیز به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی