توسط معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و هیات همراه صورت گرفت

بازدید از واحد پلی اتیلن سنگین و پروژه NF3 در پتروشیمی بندرامام

بازدید از واحد پلی اتیلن سنگین و پروژه NF3 در پتروشیمی بندرامام
(شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹) ۱۳:۱۵

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ضمن تشکر از کلیه واحدها و شرکت هایی که در امر مهار آتش همکاری نمودند از مدیریت پتروشیمی بندرامام خواست که این عزیزان را مورد تشویق قرار دهد .

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و هیات همراه از واحد پلی اتیلن سنگین(HDPE) پتروشیمی بندرامام که اخیرا دچار آتش سوزی شد دیدار کرد و از نزدیک نقاط آسیب دیده را مورد بازدید قرار داد و در نشستی که در این ارتباط برگزار شد مسئولین شرکت بسپاران بندرامام و اداره ایمنی و آتش نشانی (HSE) پتروشیمی بندرامام گزارش مبسوطی از حادثه آتش سوزی به مهندس بیات و هیات همراه ارائه کردند.
 مهندس بیات ضمن بیان نقطه نظرات و رهنمودهای خود در زمینه برنامه ریزی جهت بازسازی واحد آسیب دیده در اسرع وقت اظهار داشت : کلیه امکانات صنعت پتروشیمی که مورد نیاز باشد دراختیار بازسازی واحد پلی اتیلن سنگین (HDPE) خواهد بود.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ضمن تشکر از کلیه واحدها و شرکت هایی که در امر مهار آتش همکاری نمودند از مدیریت پتروشیمی  بندرامام خواست که این عزیزان را مورد تشویق قرار دهد .
در این نشست برنامه بازسازی مجدد واحد(HDPE) توسط پتروشیمی بندرامام ارائه شد که معاون وزیر نفت بر تسریع در این امر تاکید کردند .
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در پایان دیدار خود از واحد در دست ساخت NF3 پتروشیمی بندرامام نیز بازدید به عمل آورد و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت .این پروژه با هدف جلوگیری از سوزاندن گاز های همراه نفت و تکمیل زنجیره پایین دستی محصولات پتروشیمی طراحی شده است  .این پروژه ازجمله طرح های با سود آوری بالا است  و برای حدود 100 نفر اشتغال زادیی خواهد داشت .
با راه اندازی این طرح ، سالانه 443 هزار تن اتان ، 870 هزار تن پروپان ، 668 هزار تن بوتان ، 365 هزار تن پنتان ، 284 هزار تن هگزان پلاس و 35 هزار تن گاز سوخت تولید می شود  و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهر برداری برسد .

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی